Gå til innhold

God jul fra oss i Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Jul til alle i Gamer.no! Setter stor pris på jobben dere gjør og at vi med denne interessen har dette forumet.

 

Og til alle som er med på å gjøre Diskusjon.no til et forum med både opp å nedturer så ønsker jeg dere alle en God Jul! Forumet hadde ikke vært det samme uten dere.

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjempe fornøyd med Gamer.no! Et spørsmål; er det noen klare grunner/årsaker til at færre folk leser og ser på spilljournalistikk? For meg er det en av de viktigste oppdateringene som jeg må få med meg i løpet av en dag, og jeg vil ikke si at spill nyheter har blitt kjedeligere med årene :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God jul til redaksjonen! Tek, gamer og diskusjon er velkomne bidrag i hverdagen. :) Hvis dere bare kunne kutte all den kjedelige esporten som forurenser forsiden og lage flere kvalitetssaker, som dere gjorde mer av før...! Savner veldig saker av den typen dere hadde under ekstra-satsingen og det dere videreformidler fra Joachim.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Takk for julehilsener og tilbakemeldinger, alle sammen. Det er svært hyggelig å ha så engasjerte lesere. :)

 

Mye forbedrings muligheter på denne siden kanskje en tanke dere bør ta med in i 2016.

 

Vi hører gjerne på hva våre lesere ønsker av endringer. Vi tror på ingen måte at Gamer.no er perfekt, men vil alltid prøve å få til så mye som mulig med de ressursene vi har tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...