Gå til innhold

ANMELDELSE: Assassin's Creed Syndicate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste siden Brotherhood, men 2 karakterer dårligere enn Unity i følge Gamer.no? Greit med forskjellige anmeldere, men dette blir en smule rart fra ett og samme spillsted.

Så man må mene det samme fordi man har samme far eller mor? Setter det på spissen, men du tar poenget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ubisoft fortsetter og levere midt på treet. I og for seg ikke noe galt i det, men de burde gå tilbake til hva som gjorde serien bra og polere det skikkelig. Lenger produksjonstid ville jo vært en start.

Mer fokus på hovedhistorien og karakterene. Ezio var spennende, og vi fikk følge han i tre spill, han er den eneste karakteren jeg har brydd meg om i Assassin's Creed utenom Haytham.

Har ikke spilt Unity og styrer nok unna Syndicate også, ihvertfall frem til jeg kan få begge spillene på salg. Kommer så mye annet snadder nå i Oktober/November som får førsteprioritet. Godt skrevet anmeldelse.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Beste siden Brotherhood, men 2 karakterer dårligere enn Unity i følge Gamer.no? Greit med forskjellige anmeldere, men dette blir en smule rart fra ett og samme spillsted.

Så man må mene det samme fordi man har samme far eller mor? Setter det på spissen, men du tar poenget.

 

 

Nei, men jeg regner med anmelderene leser over tidligere anmeldselser fra sin egen redaksjon før/mens de skriver sin egen. Både for å utfylle evt spørsmål eller belyse om noe er fikset fra et spill til neste som blir nevnt i anmeldselsen, og også for å argumentere for hvorfor man evt setter en ganske så annerledes karakter enn forrige anmelder gjorde av et annet spill i serien. Lettere da for leseren å sette karakterene og meningen til anmeldere i kontekst. For oss som leser dere jevnlig og etterhvert kjenner de forskjellige anmelderne er det nok ikke noe problem uansett, men for en som kommer forbi i sin søken etter om det er et bra spill eller ei kan det kanskje fremstå litt forvirrende når et spill i serien som får mye ros har en dårligere score enn et spill i serien som får mer kritikk. Uansett, verden går videre, og anmeldelsen i seg selv er godt skrevet :) 

Lenke til kommentar

Syntes det er helt spektakulært at dere klarer å gi syndicate en score på 6/10 når dere ga unity 8/10 ifjor. Har prøvd de første 3-4 timene av syndicate og det flyter ekstremt mye bedre enn fjorårets glitch-fest. Hovedpersonene har en karisma som ikke var til stede i unity og de nye gameplay elementene som hest og kjerre, kidnapping og det å ta over en bydel er et velkomment friskt pust. Kan forstå at anmelder er lei av serien(følte selv at den trengte å ta en ekstremt lang pause etter unity) men her har de klart å snu skipet rundt ved å se tilbake på det de gjorde riktig i tidligere spill og ekspandert på det vi liker med serien. Kanskje ikke altfor mye nytt i denne utvidelsen av assassin's creed men det som er nytt funker.

Vil anbefale folk å gi dette spillet en sjanse, et spill som har overrasket meg postivt, 8/10!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...