Gå til innhold

Lekasje: Her er de nye Google-telefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er lenge siden jeg har lest rykter om snapdragon 820 i nye Nexus, Qualcomm har vel sagt at det ikke kommer enheter med den før neste år. skal være snapdragon 808 på X og 810 på P som er mer "riktige" rykter iflg det jeg har lest (er litt over gjenomsnittet interesert i disse). uansett ikke lenge før man får fasit :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Spent på Snapdragon 820 mot Exynos 7420 mot Apple A9.

I følge ryktebørsen skal det være:

A9: 3569

820: 4970

7420: 5242

 

A9 har forøvrig bare 3 kjerner, og scorer derfor høyere på single core for dem som måtte synes det er interessant.

 

 

 

Hvor henter du disse tallene ifra? Alt jeg har sett av Geekbench resultater på iPhone 6S har vært godt over 4000 på Multicore, har ikke sett en eneste en under 4000 og hvertfall ikke nede på 3500-tallet.

 

Galaxy S6 / S6 Edge og Edge+ har diverse scores på Geekbench, hopper fra 4300 opp til 5200. Snittet ligger vel på ca 4600-4800. Snapdragon 820 har jeg ingen anelse om.

 

 

På single-core virker det å være rått pari, S6 / S6 Edge / Edge+ ligger på rundt 1500 og iPhone 6S på over 2000.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Når var sist gang en toppmodell ikke var rask nok ?

2009

 

 

Er vel kanskje ikke så langt unna sannheten, men var jo ikke all verdens kravstore apps på den tiden heller. 

Lenke til kommentar

Hvis LG bruker samme kameraet som i LG G4, så har "Nexus 5X" stort potensiale på kamerafronten. Mulig de ikke gjør dette for å unngå konkurranse med seg selv :p

 

Slettes ingen automatikk i det, mye av kamerakvaliteten står på firmware og software. Er jo bare å se på Sony telefoner, de gir jo kameramoduler til alle modellene med godt kamera på markedet med unntak av Lumia-modeller og likevel så har de slitt en hel del med å oppnå samme kvaliteten på sine egne modeller.

Lenke til kommentar

det er lenge siden jeg har lest rykter om snapdragon 820 i nye Nexus, Qualcomm har vel sagt at det ikke kommer enheter med den før neste år. skal være snapdragon 808 på X og 810 på P som er mer "riktige" rykter iflg det jeg har lest (er litt over gjenomsnittet interesert i disse). uansett ikke lenge før man får fasit :p

 

Yepp! Er vel gode to måneder siden Qualcomm gikk ut og sa det, pluss at Huawei Nexus har vært ryktet med "den nye" 810 ca like lenge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...