Gå til innhold

Ikke stå, ikke sitt, men len deg på jobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for en genialt ide, dette kommer til å lykkes, men problemet er at hvis man lener sæ på stolen i et par timer vil man nok begynne å svette på ryggen, de må jo utvikle stolen slik at dt blir Air condition på stolen på en måte ;d da skal jeg kjøpe den stolen uten tvil, er møkka lei å sitte på stolen, game, skolen, jobb.osv!!

Lenke til kommentar

Gjerne bare enklere å skaffe seg et yrke hvor man blir tvungen til å reise seg fra arbeidsplassen ganske hyppig?

 

 

De må ha misforstått, det er jo fremoverlent som har blitt et positivt ladet bullshitbingo-ord.

 

Hva blir det neste.. Liggende på magen? Eller hengende i strikk fra taket?

Endret av G
Lenke til kommentar

Bedre til å gjere kva?

 

Eg tviler på at ein blir så mykje betre i rygg og nakke av å ligge i ein slik stol.

 

Men om målet er å finne balansen mellom stillesittande og ei fysisk krevande arbeidsstilling som gir kroppen litt kjærkommen aktivitet. Så kan nok dette være ein tanke for personar som er for store til at dei toler å stå rett opp og ned ein heil arbeidsdag, men som heller ikkje har godt av å sitte for mykje.

 

Den einaste fordelen eg kan sjå med ei slik arbeidsstilling er at det må være veldig greit for folk som må flytte seg til ein anna plass kvart femte minutt, då er det kanskje meir behagelig å stå bakoverlent slik at ein berre tar eit skritt til sides og er ståande i staden for å sette seg ned på ein lav stol i nokre få minutt før ein må reise seg igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...