Gå til innhold

Eit av spelverdas største ikon får særbehandling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games

 

Fordi jeg vil ha den til PC, ikke konsoll.
Lenke til kommentar

Jeg har både Mega Man- og Mega Man X-samlepakkene til PS2, men i praksis ender jeg alltid opp med å emulere spillene fremfor å koble opp PS2en, ikke minst fordi interface og ladetider er tregere. Mulig jeg kjøper denne pakken for å støtte prosjektet, men det skal virkelig være noen ekstra bells and whistles her for at jeg spiller den fremfor å emulere. 

Lenke til kommentar

Anbefaller Mega Man X på PC for de som vil ha en ordentlig MEga Man-opplevelse, det er gratis og ligger på MegaPhilX.com :)

Det er fan-made, støtter kontroller og alt slikt, er ikke mer en 100Mb stort heller.

 

PS: Det er laget til PC, ikke porta.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

 

Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games

Fordi jeg vil ha den til PC, ikke konsoll.

 

Inkludert PC.

Lenke til kommentar

Anbefaller Mega Man X på PC for de som vil ha en ordentlig MEga Man-opplevelse, det er gratis og ligger på MegaPhilX.com :)

 

Det er fan-made, støtter kontroller og alt slikt, er ikke mer en 100Mb stort heller.

 

PS: Det er laget til PC, ikke porta.

Skal man først være pirat så er det bedre å gjøre det skikkelig med SNES9x eller ZSNES (og kontroller selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...