Gå til innhold

TV-en er så tynn at du klistrer den på veggen som en plakat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det det som kalles sexy TV?

 

Men posene under øynene hennes må vel være operert inn vel (ekstrautstyr)?

 

Til det vesentlige:

Jeg liker utviklingen, og mulighetene dette gir en som forbruker, men det må jo bli litt av en utfordring for de som ikke har en velutformet leilighet, der en rett vegg med riktig sofa/stol oppsett blir vesentlig. Men, det kan jo brukes som alt mulig annet, maleri, informasjonstavle..

 

Har man endelig kommet til det punktet hvor utvikleren lar en oppdatere "drivboksen", altså bytte ut hele styrings og tilkoblingsgrensesnittet i en enkel ut/innpluggingsoperasjon?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke lest artikkelen enda, men tanken slo meg; tenk om en kunne ha en slik klistre-TV hvor en bare kunne bytte ut panelet med det xK-panelet en måtte ønske! Om en kjøpte en 4K TV og ettervert fant ut at "nei pokker, jeg skulle hatt 8K" så kunne man bare kjøpe et nytt panel, mens resten av "maskinvaren" allerede klistret til veggen. Kanskje litt tull nå når jeg endelig fikk skrevet det ned.. xD

Lenke til kommentar

Problemet er vel at styringsbrikkene ikke er dimensjonert for å kjøre 8K. Så da er forslaget mitt mer realistisk, dersom produsenter tenker i gjenbruksbaner i det hele tatt. For produsenten er det viktigst å tjene mest mulig penger. Så da blir gjenbruk ofte tilsidesatt vil jeg tro. Men ingenting er umulig. Så vi kan jo håpe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...