Gå til innhold

FEATURE: Dette er kanskje den mest gjennomførte modifikasjonen til Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moonpath to Elsweyr er en absolutt fantastisk mod. Spesielt for de som er interessert i Tamriel lore.

 

Spiller aldri en save uten, og blir like fascinert hver gang. Syns også stemmene er veldig bra gjort, noen er litt rustne, men ikke mer enn hva du finner i det originale Skyrim.

 

Kult at dere har begynt med features av mods, håper dere kan ta for dere Falskaar og Wyrmstooth.

 

Er også en del gode quest mods til Fallout New Vegas som absolutt er verdt å dekke også.

Lenke til kommentar

Nå kan du velge å laste ned modifikasjonen med «Download Manager» eller laste den ned manuelt. Det anbefales å laste den ned manuelt da dette gir deg bedre kontroll over lagring av filene.

Hvorfor anbefaler dere å laste ned manuelt? Ved bruk av Nexus Mod Manager eller Mod Organizer har man mye bedre kontroll over filene man installerer. Dette gjelder spesielt for mods som ikke har filene sine pakket inn i en .esm master-fil. Kan være et helvete å avinstallere noen mods uten en mod manager, spesielt texture-mods.

Endret av Craxmerax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier Tamriel lore, men er ikke dette bare fanfiction da?

 

Det er vel basert på hva Bethesda har gitt oss av informasjon om Khajiit, hvor mye det er derimot er diskutabelt. De er jo en rase som ikke har så mye fokus i de store verdens problemene i Tamriel, men samt dukker opp overalt. Er jo stor sjanse for at neste spill vil foregå i Elseweyr, så får vi se da hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har artikkel-forfatter latt sjansen til å briljere med en heidundrende overskrift løpe fra seg. For hva kunne egentlig vært bedre enn "Ikke kødd med kattefolket"?

 

Jeg blir litt i tvil om hvilket åpen verden spill jeg skal gå tilbake til når jeg er ferdig med kampanjene mine i Enroth. Jeg hadde egentlig tenkt å starte på nytt i det fantastiske Might and Magic VI, men Skyrim med masse nye mods høres også svært fristende ut.

 

Og så kommer jo Bitcher ut. Men jeg har ikke spilt nummer 1 og 2 og hadde jo egentlig tenkt å gjøre det først.

Endret av Mithridates VI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...