Gå til innhold

DayZ-skaperen jobber med et nytt spillprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DayZ standalone er en gedigen skuffelse. Denne fyren har ansvaret, og forlater skuta før den synker. Han har ingen kredibilitet igjen, og jeg kommer aldri til å støtte noe prosjekt fra Dean Hall igjen.

 

Tror du han jobba med Day-z alene? Du vet at day-z fortsatt er i alpha samtidig som de gjør klar større updates som de har holdt på med fra start? Er selv veldig skuffa av standalone sånn som det er nå, men alt for tidlig å ankalge noen før et spill er ferdig. Det sto klart å tydelig før du kjøpte spillet "IKKE KJØP DET".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes spill motoren de bruker til Dayz virker veeeldig utdatert når man sammenligner med andre spill. Ikke bare grafisk, men kansje mest spill mekanisk. Klumpete og treg interface og animasjoner/spill fysikk som ikke ville imponert noen for 10-15 år siden engang.

 

Men satser på at det tar seg opp noe drastisk før release. Så vidt jeg har skjønt bygger de om den gamle VR 3 Arma 2 motoren til og passe sine behov. Ville det ikke vært bedre og bare startet på scratch og brukt VR 4 motoren til Arma 3 som fundament?

 

Virker som de må bruke veldig mye duct tape for og få ting til og fungere som de vil med den gamle motoren.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønsket at man beholdt noe etter 30 timer med sniking, jeg hadde en save for 2-3 år siden hvor jeg hadde alt, så gikk jeg til flyplassen og ble skutt av en fyr med Nightvision, bam, aldri mer testet spillet.

 

Sudden death er morsomt, men når man har et spill på lengde med et MMO og man legger til Perma death så blir du og miste spillere.

 

Spesielt med Upresis gameplay som straffer mer en det hjelper, og hvor visst du brekker et ben må man kravle 1 time for og finne medkit. legg bare til en easy mode, så slipper du så mange rage quitters på forum.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet med at Dean Hall har forlatt skuten.

Hans hovedbidrag har vært innovasjon og visjon. Veien videre, som programmering, bug hunts etc kan hvem som helst leies inn til å ordne. Alle har hver sin rolle, tro ikke at Hall sitter og lager hele spillet selv.

 

 

DayZ standalone er en gedigen skuffelse. Denne fyren har ansvaret, og forlater skuta før den synker. Han har ingen kredibilitet igjen, og jeg kommer aldri til å støtte noe prosjekt fra Dean Hall igjen.

 

Tror du han jobba med Day-z alene? Du vet at day-z fortsatt er i alpha samtidig som de gjør klar større updates som de har holdt på med fra start? Er selv veldig skuffa av standalone sånn som det er nå, men alt for tidlig å ankalge noen før et spill er ferdig. Det sto klart å tydelig før du kjøpte spillet "IKKE KJØP DET".

Er overhodet ikke enig. Lukter PM lang vei (og det lukter ikke godt) av denne fyren. Lov gull og grønne skoger, se at taktikken funker, og stikk. Sørg for å le hele veien til banken..

 

Ingen andre sjefer jeg vet om (sett bort fra PM), forlater firmaet de oppretter / leder før i det minste produktet er ferdig, eller de må gå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...