Gå til innhold

Kamptråd: Brighton & Hove Albion - Arsenal


Anbefalte innlegg

Brighton & Hove Albion - Arsenal

17:00, søndag 25.01

Dommer: Michael Oliver

 

 

Forhåpentligvis hviles Sánchez og Cazorla, men vi bør stille sterkt ellers imo. Disse matchene er det ikke å ta lett på, og det er lenge til neste kamp.

 

Ospina

Bellerín-Mertesacker-Chambers-Monreal

Le Coq-Ramsey

Walcott-Özil-Oxlade-Chamberlain

Giroud

Håper også vi får se Akpom, Maitland-Niles og Dan Crowley i løpet av kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor hvile Sanchez og Cazorla? Dere har ikke kamp til uken og om dere kommer videre er dere uten tvil den største favoritten til å vinne hele cupen. I motsetning til Liverpool og United så har dere et kollektiv, og på de dagene hvor kollektivet svikter har dere Sanchez. Itillegg har dere spillere på vei tilbake som er verdensklasse. Jeg er usikker på hvordan Wenger tenker, men hadde jeg sendt utpå et lag i dag ville jeg valgt et lag jeg vet skal slå Brighton og ikke satset på at reservespillere skal slå dem.

 

Itillegg, jo lenger dere kommer jo mindre hvile får dere i helgene fremover.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor hvile Sanchez og Cazorla? Dere har ikke kamp til uken og om dere kommer videre er dere uten tvil den største favoritten til å vinne hele cupen. I motsetning til Liverpool og United så har dere et kollektiv, og på de dagene hvor kollektivet svikter har dere Sanchez. Itillegg har dere spillere på vei tilbake som er verdensklasse. Jeg er usikker på hvordan Wenger tenker, men hadde jeg sendt utpå et lag i dag ville jeg valgt et lag jeg vet skal slå Brighton og ikke satset på at reservespillere skal slå dem.

 

Itillegg, jo lenger dere kommer jo mindre hvile får dere i helgene fremover.

Fordi de har spilt så og si samtlige kamper, og ved å spille for mye pådrar man seg skader. I tillegg har vi spillere på vei tilbake fra skade som trenger match fitness. 8/11 spillere som startet mot City samt Walcott og Özil er et knallsterkt lag, og er ikke reservespillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Arsenal:

Szczesny

Chambers, Koscielny, Monreal, Gibbs,

Flamini, Ramsey

Walcott, Özil, Rosický

Giroud

 

Sikker på at det ikke er

 

Walcott, Rosicky, Özil

Giroud

?

 

:tease:

 

 

Ozil settes opp på kant, ja.

 

Eller ikke? Stod det på lagoppstillingen

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...