Gå til innhold

Bygg din egen middelalderborg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, artig å finne denne artikkelen på gamer.no :)

Jeg er en av utviklerene av spillet (vi er faktisk tre nordmenn med i laget). I et såpass lite lag så må vi alle spille mange roller, men jeg driver stort sett med landskap og teksturer samt litt scripting her og der.

 

Tenkte at jeg ville nevne at vi kjører spillet på vår egenproduserte 3d motor, som er utviklet av bare to personer. Dersom dere har noen spørsmål så svarer jeg gjerne i denne tråden her.

 

Mvh. Ole Christian "Ozin" Johannessen

Endret av Oz370_InnleggNO
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei! Jeg tullet litt om animasjonene til soldatene, men jeg syns spillet ser veldig imponerende ut. Når jeg så på den ene filmen så tenkte jeg på hvor fantastisk Total War: Rome (1) så ut når det kom, og hva et indie utviklings team med mye mindre ressurser kan få til i dag! Jeg synes spillet ser veldig spennende ut og gleder meg til å se hva dere kan få til!

Endret av Gother-Bit
Lenke til kommentar

Heisann, artig å finne denne artikkelen på gamer.no :)

Jeg er en av utviklerene av spillet (vi er faktisk tre nordmenn med i laget). I et såpass lite lag så må vi alle spille mange roller, men jeg driver stort sett med landskap og teksturer samt litt scripting her og der.

 

Tenkte at jeg ville nevne at vi kjører spillet på vår egenproduserte 3d motor, som er utviklet av bare to personer. Dersom dere har noen spørsmål så svarer jeg gjerne i denne tråden her.

 

Mvh. Ole Christian "Ozin" Johannessen

 

Kult! Hvilke plattformer utvikles spillet til, og hvilken plattform er høyest prioritert?

Lenke til kommentar