Gå til innhold

Bygg din egen middelalderborg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, artig å finne denne artikkelen på gamer.no :)

Jeg er en av utviklerene av spillet (vi er faktisk tre nordmenn med i laget). I et såpass lite lag så må vi alle spille mange roller, men jeg driver stort sett med landskap og teksturer samt litt scripting her og der.

 

Tenkte at jeg ville nevne at vi kjører spillet på vår egenproduserte 3d motor, som er utviklet av bare to personer. Dersom dere har noen spørsmål så svarer jeg gjerne i denne tråden her.

 

Mvh. Ole Christian "Ozin" Johannessen

Endret av Oz370_InnleggNO
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei! Jeg tullet litt om animasjonene til soldatene, men jeg syns spillet ser veldig imponerende ut. Når jeg så på den ene filmen så tenkte jeg på hvor fantastisk Total War: Rome (1) så ut når det kom, og hva et indie utviklings team med mye mindre ressurser kan få til i dag! Jeg synes spillet ser veldig spennende ut og gleder meg til å se hva dere kan få til!

Endret av Gother-Bit
Lenke til kommentar

Heisann, artig å finne denne artikkelen på gamer.no :)

Jeg er en av utviklerene av spillet (vi er faktisk tre nordmenn med i laget). I et såpass lite lag så må vi alle spille mange roller, men jeg driver stort sett med landskap og teksturer samt litt scripting her og der.

 

Tenkte at jeg ville nevne at vi kjører spillet på vår egenproduserte 3d motor, som er utviklet av bare to personer. Dersom dere har noen spørsmål så svarer jeg gjerne i denne tråden her.

 

Mvh. Ole Christian "Ozin" Johannessen

 

Kult! Hvilke plattformer utvikles spillet til, og hvilken plattform er høyest prioritert?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg tullet litt om animasjonene til soldatene, men jeg syns spillet ser veldig imponerende ut. Når jeg så på den ene filmen så tenkte jeg på hvor fantastisk Total War: Rome (1) så ut når det kom, og hva et indie utviklings team med mye mindre ressurser kan få til i dag! Jeg synes spillet ser veldig spennende ut og gleder meg til å se hva dere kan få til!

Hehe, animasjonene er definitivt ikke på et høyt nok nivå for øyeblikket. Siden dette er et spill med nærkamp så er animasjoner veldig høyt prioritert, vi har satt en person til å jobbe med de helt frem til utgivelse av spillet.

 

Kult! Hvilke plattformer utvikles spillet til, og hvilken plattform er høyest prioritert?

Motoren kjører på directx api, så i første omgang så blir det bare Windows. OpenGL støtte er noe vi også ønsker, men er mest sannsynlig at dette kommer som patch litt etter release. Dette vil gi støtte for Linux og mac.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...