Gå til innhold

PODKAST: Retro Crew – Sesong 5, episode 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu...;) Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld.:p

Lenke til kommentar

Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu...;) Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld.:p

 

Skjermen er det som gjør Gameboy umulig å gå tilbake til.

Lenke til kommentar

 

Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu... ;) Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld. :p

Skjermen er det som gjør Gameboy umulig å gå tilbake til.

 

Sant. Men det er litt moro å ha min gamle traver fremdeles. Selv om den er håpløs å spille på. Den virker! Vel, lyden sliter litt av og til og det er en stripe med slitne piksler i enden av skjermen. Og den nektet å slå seg på i noen uker i fjor. Men den virker.:D

Lenke til kommentar

Jeg mistet alle mine GB-spill da jeg flyttet på slutten av nittitallet, bortsett fra Turrican og Pokemon Gul. Alle de andre ble borte under flyttingen. Men jeg har kjøpt meg en brukt kopi av The Blues Brothers, som jeg har gode minner fra. Og spedd på samlingen med Wario Land: Mario Land 3, Metroid II: Return of Samus og Teenage Mutant Ninja Turtles: Fall of the Footclan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...