Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Så hyppige oppdateringer, det driver meg gal

 

Skal si du er i siget i dag :wee:

 

Jeg er høy på et finnkjøp :green: 1366-cpu til under prisen av en cola

1366 er det ellers budkrig på og ender nesten på x5960priser pga man av prinsipp ikke skal oppgradere hk.

 

Westmere eller Nehalem? Finner man en Westmere så billig skal jeg jaggu grave frem Rampage III Extreme-kortet og Dominator-settet med Elpida Hyper-chips på :D

 

Det er nok en Nehalem Intel Xeon 5506, jeg skal ikke bruke cpu-kraft, skal bare kjøre hk så jeg får bruke gpu til regnekraft.

 

9 av 10 skal ha over tusenlappen for 1366 da alle som var hard core-gamer i 2009 hadde den socketen og nekter å oppgradere for den er så bra. Som egentlig betyr at de ikke finner flere flasker.

 

 

Hehe så på den annonsen der jeg og! Men fant ut at eg klarer meg med i7-920 på 3,6 i noen mnd til :-) Skal klare bra fps da, sammen med et 980-kort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Så hyppige oppdateringer, det driver meg gal

 

Skal si du er i siget i dag :wee:

 

Jeg er høy på et finnkjøp :green: 1366-cpu til under prisen av en cola

1366 er det ellers budkrig på og ender nesten på x5960priser pga man av prinsipp ikke skal oppgradere hk.

 

Westmere eller Nehalem? Finner man en Westmere så billig skal jeg jaggu grave frem Rampage III Extreme-kortet og Dominator-settet med Elpida Hyper-chips på :D

 

Det er nok en Nehalem Intel Xeon 5506, jeg skal ikke bruke cpu-kraft, skal bare kjøre hk så jeg får bruke gpu til regnekraft.

 

9 av 10 skal ha over tusenlappen for 1366 da alle som var hard core-gamer i 2009 hadde den socketen og nekter å oppgradere for den er så bra. Som egentlig betyr at de ikke finner flere flasker.

 

Tja er du heldig kan du finne en billig 970/980 på Ebay. Om du er veldig heldig. Ser en skal ha 4500 kroner for R3E+970 og kjøler, lurer på hva jeg burde ta for 3930K+R4E+16GB minne da :p

Lenke til kommentar

Eneste måten han klarer å slå oss i bench på er å lure oss med mobile-drivere.

 

Vil jeg ha noe må jeg ha det NÅ.

Ble litt sinna da jeg kjøpte 96kg hardware fra komplett så ble det en dag forsinket i dag pga de absolutt skal kjøre det hjem til meg med lastebil

Endret av War
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får bilder i hodet mitt av **dp** på jobb hos Digitalimpuls. Hver ledige time går med på å pakke varsomt ut hver 5960X som er tilgjengelig på lager. Deretter blir de lagt på hedersplass ettersom de viser seg å klokke greit ;)

 

Med andre ord kan du glemme å finne en 5960X fra den butikken som klokker særlig over 4,5GHz for øyeblikket :p

Lenke til kommentar

Får bilder i hodet mitt av **dp** på jobb hos Digitalimpuls. Hver ledige time går med på å pakke varsomt ut hver 5960X som er tilgjengelig på lager. Deretter blir de lagt på hedersplass ettersom de viser seg å klokke greit ;)

 

Med andre ord kan du glemme å finne en 5960X fra den butikken som klokker særlig over 4,5GHz for øyeblikket :p

Er nok ikke vanlig å binne CPU'er for så å selge dem som nye :p

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Jeg skjønner selvsagt det. Ikke ta det personlig. Det var bare et bilde som satte seg fast i mitt hode. Det sier vell nok om det hodet mitt :confused:

 

Vet ihvertfall at både Komplett og DI gjennomførte et lite raid i sin tid for å stille opp med den beste maskinen på TG.

 

Men det er jo legalt da det kan utgiftføres i regnskap som alt mulig annet man gjør i form av reklame osv :)

 

Det underbygger ihvertfall at det er små forskjeller som kan være av betydning når det kommer til det meste av Hardware der ute. Også en grunn til å bruke noen kroner ekstra iblant.

Lenke til kommentar

Får bilder i hodet mitt av **dp** på jobb hos Digitalimpuls. Hver ledige time går med på å pakke varsomt ut hver 5960X som er tilgjengelig på lager. Deretter blir de lagt på hedersplass ettersom de viser seg å klokke greit ;)

 

Med andre ord kan du glemme å finne en 5960X fra den butikken som klokker særlig over 4,5GHz for øyeblikket :p

Jeg og Minhund har vel noen av de bedre 5960x. Minhund har vel den beste jeg har sett, og begge kommer fra DI :)
Lenke til kommentar

Ville

 

Hehe.

 

Jeg skjønner selvsagt det. Ikke ta det personlig. Det var bare et bilde som satte seg fast i mitt hode. Det sier vell nok om det hodet mitt :confused:

 

Vet ihvertfall at både Komplett og DI gjennomførte et lite raid i sin tid for å stille opp med den beste maskinen på TG.

 

Men det er jo legalt da det kan utgiftføres i regnskap som alt mulig annet man gjør i form av reklame osv :)

 

Det underbygger ihvertfall at det er små forskjeller som kan være av betydning når det kommer til det meste av Hardware der ute. Også en grunn til å bruke noen kroner ekstra iblant.

Ganske sikker på at komplett (norek) hadde vært innom chip'en min. Den var som ny, men under/siden av seglet var det tydelige merker fra en negl som har varsomt åpnet seglet. :p

 

Uansett, om DI åpnet opp masse chipper til folk, ville det ikke vært naturlig om **DP** altså satt på en bra chip per nå. Og ikke historiens dårligste? ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Så sant så sant.

 

Jeg har ikke annet enn lovord å komme med overfor DI. Selv kjøpte jeg min 4k monitor der dagen etter at den kom ut. Det er eneste plassen jeg med hånden på hjertet kan si at jeg føler meg godt ivaretatt hva faget angår. Så for all del, ikke missforstå mitt utsagn.

 

Om jeg moret meg på andres bekostning, så beklager jeg igjen. :hm:

 

Veldig kjekt å få innspill fra folk som faktisk jobber på Digitalimpuls slik vi har i dette forumet. Så jeg håper virkelig de det gjelder ikke tar mine utspill personlig.

Lenke til kommentar

Endelig en skikkelig desktop driver :D

 

Nvidia Geforce Drivers Version WHQL 344.48

 

http://www.nvidia.co.uk/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/344.48/344.48-desktop-win8-win7-winvista-64bit-international-whql.exe&lang=uk&type=GeForce

 

Dette har jeg ventet på:

  • MechWarrior Online – DirectX 11 Added SLI profile
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...