Gå til innhold

Sjekk GoPro-videoen av den flyvende hunden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Nå er jeg ingen dyreekspert, men så ikke ut som den hunden hadde en traumatisk opplevelse akkurat.

 

Den var ihvertfall fornøyd nede på landjorda igjen, uvisst om det var fordi han likte turen, eller likte å være på bakken igjen :)

 

AtW

 

Hvordan vet man at hunden er glad egentlig?

Lenke til kommentar

 

 

Nå er jeg ingen dyreekspert, men så ikke ut som den hunden hadde en traumatisk opplevelse akkurat.

 

Den var ihvertfall fornøyd nede på landjorda igjen, uvisst om det var fordi han likte turen, eller likte å være på bakken igjen :)

 

AtW

 

Hvordan vet man at hunden er glad egentlig?

 

Hvordan vet man at hunden ikke likte flyturen?

Normalt sett så viser jo dyrene frykt \ vil komme seg bort fra stedet. Den var jo helt avslappet hele veien. Den har nok vært med på tur i hele livet sitt, så den er nok vandt med litt fart og spenning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad hund ?, nei den var overlykkelig over og komme ned på landejorden igjen og se eieren, ikke av selve turen.

Dyr gleder seg av øyeblikkene og fremtiden ikke av fortid selv om den bare en noen minutter gammel.

 

Det at eieren "alfasjefen" får med hunden på ville eventyr viser bare at han har full kontroll over hunden.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo ofte hunder som henger ut av vinduet på bilen i fart også. Tror de liker litt vind i pelsen jeg, og jeg er ganske overbevist om at hunden satt pris på lufteturen basert på reaksjonen etter landing.

 

Dyreplaging er det iallefall ikke.

 

Vet visst det meste du.

 

Hundeeieren skulle hatt seg en god runde grisebank.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser jo ofte hunder som henger ut av vinduet på bilen i fart også. Tror de liker litt vind i pelsen jeg, og jeg er ganske overbevist om at hunden satt pris på lufteturen basert på reaksjonen etter landing.

 

Dyreplaging er det iallefall ikke.

 

Vet visst det meste du.

 

Hundeeieren skulle hatt seg en god runde grisebank.

 

 

Jeg er alltid åpen for å lære noe nytt.

Og jeg tror du glemte linken til hundeadferd som skulle underbygge meningene dine.

Lenke til kommentar

Når hunden fires ned over en kløft i starten står ørene rett opp, halen logrer og beina er relativt rolige. For meg virker det som den tar med fatning det å henge over et stup med eieren et stykke unna. Det vises heller ikke noe stress når den puttes ned i sekken, og den virker rolig med ørene tildekket og briller foran øynene. Under hoppet ser jeg ikke noe kroppsspråk å analysere. Når den slipper fri går halen som en trommestikke, ørene ligger bakover (underdanig) og den er veldig kontaktsøkende. Det kan være en helt vanlig måte å hilse på matmor, eller den kan være ellevill etter et adrenalin-kick eller ha et stort behov for nærhet etter å ha vært vettskremt. Med mine beskjedne kunnskaper om kroppsspråket til hunder klarer jeg ikke å dra noen konklusjon uten å kjenne hunden, men den virket som den var vant til mye av det som skjedde før hoppet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ser jo ofte hunder som henger ut av vinduet på bilen i fart også. Tror de liker litt vind i pelsen jeg, og jeg er ganske overbevist om at hunden satt pris på lufteturen basert på reaksjonen etter landing.

 

Dyreplaging er det iallefall ikke.

 

Vet visst det meste du.

 

Hundeeieren skulle hatt seg en god runde grisebank.

 

Den der var litt brutal amiga...

Lenke til kommentar

 

 

Ser jo ofte hunder som henger ut av vinduet på bilen i fart også. Tror de liker litt vind i pelsen jeg, og jeg er ganske overbevist om at hunden satt pris på lufteturen basert på reaksjonen etter landing.

 

Dyreplaging er det iallefall ikke.

Vet visst det meste du.

 

Hundeeieren skulle hatt seg en god runde grisebank.

Du liker visst fysisk fostring du.

Skulle møtt deg en dag, og se hvor tøff i trynet du hadde blitt da.

Er vel tryggest bak tastaturet, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...