Gå til innhold

Nytt flaggskip fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lumia 930 er identisk til Lumia Icon som har vært i salg i USA i en lengre periode. Blir spennende å se om Microsoft klarer å kapre flere markedsandeler på mobilmarkedet. Har egentlig ventet med å erstatte min trofaste Lumia 920 til 930, men tror jammen meg det må bli en Xperia Z2 på meg denne gangen. Det var lite spennende fra Microsoft i denne omgangen.

Lenke til kommentar

Hva forventet du egentlig? Den kjører jo en overklokket versjon av Qualcomm Snapdragon 800 som er mer eller mindre identisk med Qualcomm Snapdragon 801 som du har i telefoner som HTC One (M8), Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2. Ser vi på maskinvaren så står jo ikke denne tilbake for en Xperia Z2 på noen som helst måte så hvorfor mener du at det er så utrolig mye mer interessant modell?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva forventet du egentlig? Den kjører jo en overklokket versjon av Qualcomm Snapdragon 800 som er mer eller mindre identisk med Qualcomm Snapdragon 801 som du har i telefoner som HTC One (M8), Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2. Ser vi på maskinvaren så står jo ikke denne tilbake for en Xperia Z2 på noen som helst måte så hvorfor mener du at det er så utrolig mye mer interessant modell?

 

Er så himla lei av alle nettsider og tjenester som ikke fungerer på WP. Er egentlig stor fan av Nokia og Microsoft, men denne gangen går jeg tilbake til Sony. Nettsider som ikke vises riktig, nettleser som kræsjer eller henger. Ingen fungerende YouTube, og mange nettsider som ikke spiller video. Dessuten så er Nokia dårlig på lyd

Lenke til kommentar

hadde den hatt android eller bare windows hatt lik støtte overalt som android, så hadde dette vært en perfekt telefon for meg.

har 1020 nå, men den svære linsa irriterer meg, blir ubalanse og vippete..

ennå en del (mye)(altfor mye) apper og program som ikke støttes av wp, så er litt usikker. men selve telefonen frister...

synd ikke wp støttes overalt,om de virkelig mener å satse vidre på det.

Lenke til kommentar

 

Hva forventet du egentlig? Den kjører jo en overklokket versjon av Qualcomm Snapdragon 800 som er mer eller mindre identisk med Qualcomm Snapdragon 801 som du har i telefoner som HTC One (M8), Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2. Ser vi på maskinvaren så står jo ikke denne tilbake for en Xperia Z2 på noen som helst måte så hvorfor mener du at det er så utrolig mye mer interessant modell?

 

Er så himla lei av alle nettsider og tjenester som ikke fungerer på WP. Er egentlig stor fan av Nokia og Microsoft, men denne gangen går jeg tilbake til Sony. Nettsider som ikke vises riktig, nettleser som kræsjer eller henger. Ingen fungerende YouTube, og mange nettsider som ikke spiller video. Dessuten så er Nokia dårlig på lyd

Har helt motsatt erfaring hvor WP kun sliter med mobilen.no mens android finner på mye rart på de fleste sider. Ble likevel en Sony på meg denne runden da WP sine bluetooth problemer er en turnoff for min del.

Lenke til kommentar

Er usikker på batterilevetiden til 930, siden den er basert på Lumia Icon(og den har visst ganske middelmådig batterilevetid)

 

Ellers virker det som en interessant telefon. Kanskje litt tykk, men likevel så veier den mindre enn min 920. Må nok lese noen anmeldelser før jeg slår til, men den virker forsåvidt interessant.

Lenke til kommentar

hadde den hatt android eller bare windows hatt lik støtte overalt som android, så hadde dette vært en perfekt telefon for meg.

har 1020 nå, men den svære linsa irriterer meg, blir ubalanse og vippete..

ennå en del (mye)(altfor mye) apper og program som ikke støttes av wp, så er litt usikker. men selve telefonen frister...

synd ikke wp støttes overalt,om de virkelig mener å satse vidre på det.

 

Har bestilt en 1020 som komemr snart (burde ventet ett par dager til med å bestille mobil skjønte jeg nå). Men hvordan er din erfaring med den telefonen?

Lenke til kommentar

 

Hva forventet du egentlig? Den kjører jo en overklokket versjon av Qualcomm Snapdragon 800 som er mer eller mindre identisk med Qualcomm Snapdragon 801 som du har i telefoner som HTC One (M8), Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2. Ser vi på maskinvaren så står jo ikke denne tilbake for en Xperia Z2 på noen som helst måte så hvorfor mener du at det er så utrolig mye mer interessant modell?

 

Er så himla lei av alle nettsider og tjenester som ikke fungerer på WP. Er egentlig stor fan av Nokia og Microsoft, men denne gangen går jeg tilbake til Sony. Nettsider som ikke vises riktig, nettleser som kræsjer eller henger. Ingen fungerende YouTube, og mange nettsider som ikke spiller video. Dessuten så er Nokia dårlig på lyd

Dette blir fikset i 8.1

Har forresten aldri opplevd at nettleseren krasjer??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...