Gå til innhold

Razer satser knallhardt på egne mekaniske spilltastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er visstnok :

 

 

Med andre ord så er det kun snakk om marketinggimmick, her har jo Razer tydeligvis bare gått for en rimeligere leverandør, ergo øke inntjening også bare pøser de på med litt kreativ markedsføring og vips så kan det fremstå som om dette er noe nytt og bedre når det i realiteten er en klone av Cherry MX fra en dårligere leverandør / produsent. Om ikke Kailh har bedret seg noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Det er visstnok :

 

 

Med andre ord så er det kun snakk om marketinggimmick, her har jo Razer tydeligvis bare gått for en rimeligere leverandør, ergo øke inntjening også bare pøser de på med litt kreativ markedsføring og vips så kan det fremstå som om dette er noe nytt og bedre når det i realiteten er en klone av Cherry MX fra en dårligere leverandør / produsent. Om ikke Kailh har bedret seg noe voldsomt.

 

 

Tror vi skal vente litt før vi dømmer de nye tastene som en dårlig klone av Cherry MX.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

 

Knapperaden på venstre side gjør dette tastaturet totalt ubrukelig for meg.

Så fordi du har en rad med 5 knapper, som forøvrig er valgfrie å bruke så er dette tastaturet ødelagt?

 

 

Tror han mener at de knappene er litt for nær raden ved siden av. Slik at M5 f.eks fort kan forveksles med CTRL o.s.v. Dette er en objektiv kritikk som mange anmeldere av tastaturet har nevnt. Jeg som bruker tastaturet merka også at det var et problem. Men ikke så stort at tastaturet er "ødelagt". Det er å overdrive. Dessuten etter at jeg har brukt tastaturet en stund har det blitt et mindre og mindre problem, da jeg har tilpasset meg.

 

Skjønner ikke at de klager på at de mekaniske bryterne ikke er produsert for gaming også bruker de den mest skrivevennlige switchene i Ulitmate serien sin. De skal ha at de er gode på markedsføring.

 

MX Blue er bedre enn MX Red etter min mening. Jeg takler ikke lineære brytere som ikke gir meg en ekstra følelse av motstand når jeg aktiverer en tast. Det er mange gamere som føler det slikt, og noen av verdens beste gamere bruker MX Blue.

 

PS: Ultimate kommer også i en stealth variant med MX Brown. Fortsatt taktil, men uten klikkelyden.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...