Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ifølge artikkelen skal man kunne kjøre Batmobile.

 

 

As you've probably guessed from the cover imagery, the Batmobile is finally a core element of the gameplay. An entirely new area of Gotham City, far larger than Arkham City, has much wider streets to accommodate the new driving gameplay that is designed to integrate smoothly with Batman's gliding and grappling traversal.

 

Lenke til kommentar

Batman Arkham Asylum, Batman Arkham City og Batman Arkham Origins er fantastiske spill! Jeg har spilt igjennom disse 3-4 ganger på min PS3, blir nesten aldri lei. :wee:

Men nå må jeg begynne å spare til PS4, for dette skal jeg få med meg! Å spille Batman er i seg selv kult, at historien er grei er bare et pluss. Batman ftw. :w00t:

Lenke til kommentar

Major US retailer GameStop has listed Batman: Arkham Knight's release date as October 14, 2014. October 14 is a Tuesday -- the traditional day games are released in the US -- indicating this isn't a placeholder, but the actual release date.

 

An accompanying video also explains the game takes place a year after the events of Arkham City. Game director Sefton Hill also says, "This is the natural end for the story. We really want to go out in style."

 

http://www.ign.com/articles/2014/03/04/the-new-batman-game-is-batman-arkham-knight

Lenke til kommentar

Five times bigger :(

For meg blir det fem ganger dårligere. Savner det i Arkham Asylum der det føltes ut som at hvert sted i spillet var lagd fra scratch, ikke kopiert fra noe tidligere som så mye i City og Origins. Pluss at det var ekstra givende når cluene du samlet opp viste en referanse til en Batman-karakter i form av en audiolog, en statue eller noe annet objekt. I City skulle du bare løse et puzzel, og det var det.

Lenke til kommentar

Fare for at det kan bli trettende når det blir så stort. Men så lenge vi slipper å reise frem og tilbake hele tiden, og har et godt fast-travel-system, samt får mange detaljerte inneområder å kose oss med, så tror jeg det blir good times. Det blir en finfin balansegang, som jeg tror Rocksteady klarer å finne.

Lenke til kommentar

Ikke glem at de har jobbet med det siden City, og de vet hva de gjør. Byen blir større, men vi får til gjengjeld Batmobilen. Da vil det nok bli lettere å komme seg frem. Det var heller ikke mye reising frem og tilbake i City. Det var først i Origins, som ble laget av noen andre. Når GTA blir større og større jubler folk, så hvorfor blir folk skuffet når Batman-spillene blir det?

 

Eneste jeg ikke er helt fornøyd med så langt er valg av skurker (av de vi kjenner til). Alle har jo vært med før. Hvorfor ikke gi oss noen nye? Skjønt, det er jo en tanke at å "gi dette en naturlig avslutning" kan bety at hele greia slutter med introduksjonen av Superman, Wonder Woman osv. Da kan jo neste spill bli rimelig interessant... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ny trailer. Ser bra ut.

 

Er litt skeptisk til en gameplay-trailer uten gameplay. :p

 

For å kaste en liten brannfakkel: Hvem er hun dama på 1:05? Vi vet dette skal være en naturlig slutt på Arkham-serien, og hun dama minner mistenkelig på Felicity fra Arrow? Eller er det slutt på Batman-serien? Hadde vært tøft om neste spill blir Arkham Nightwing. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...