Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hørres ut som du laster opp "thumbnailen" av orginal bildet ditt. Slik at du laster opp kun det "forhåndsvis" ikonet av bildet og dermed blir det lite.

 

Aner ikke hvordan eller hvorfor dette skjer da.

Kan du prøve å auto synche bilder med f.eks onedrive\dropbox og se om bildet blir lite da også?

Hei.

 

Jeg prøvde først å legge inn bilde jeg tok med mobilen fra pcen som jeg hadde overført dit inn på dropbox. Da ble bilde lite igjen

 

Overførte jeg bilde rett fra mobilen og inn til dropbox og åpnet det på dropbox via pcen så ble bilde i full størelse.

Men hvis jeg nå skal lagre bilde på pcen blir bilde stort og fint

Hvorfor må dette være så komplisert og ikke bare bli i stort bilde med en gang jeg overfører bilde til pcen fra mobilen?

Kompliserte greier

 

 

Beklager, jeg klarer heller ikke tyde hva du prøver på her

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kommer borti knappen når du tar telefonen.. Dette har skjedd meg flere ganger før jeg klarte å "gjemme" bort uvanen..

 

 

 

Det trodde jeg først jeg også, men når jeg ringer noen så skjer det samme. Når jeg ringer noen så slår høyttaler seg automatisk på.

 

jeg kan forstå at det skjer når man tar telefonen, men ikke når du ringer vel?

ingen andre som har denne "feilen"

Lenke til kommentar

Jeg har et problem at telefonen "tar seg selv" (unnskyld språket;) og legger på så jeg får ubesvart anrop når jeg trekker den opp av lommen for å svare. Finner ingen løsning for å forhindre dette i telefonen. Noen tips?...eventuellt en app?

 

prøv å ta vekk "hurtiganrop" under bevegelser i "motion Launch"

Lenke til kommentar

Min trofaste One X døde, så ny M8 er innkjøpt. Men har et par spørsmål.

 

1. Når jeg kobler til hodetelefoner spiller de bare på 1 side. Må starte Spotify

i liggende modus, så den spiller med de innebygde høyttalerene og så koble til hodetelefonene.

Da spiller de på begge sider, i hvert fall en stund. Noen som vet om det er noen innstillinger eller noe?

 

2. Har ofte bare 1 strek på dekning, spesielt når den er kobla til 4G. Viser strekene 4G-styrke, eller

telefondekning?

 

Roar

Lenke til kommentar

 

Jeg har et problem at telefonen "tar seg selv" (unnskyld språket;) og legger på så jeg får ubesvart anrop når jeg trekker den opp av lommen for å svare. Finner ingen løsning for å forhindre dette i telefonen. Noen tips?...eventuellt en app?

 

prøv å ta vekk "hurtiganrop" under bevegelser i "motion Launch"

 

Hvor finner du de innstillingene?

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har riper på kameraglasset på både hovedkamera og dybdekamera og vet de ikke har laget de selv?

 

Har sjekket litt på nett, og det er mange med samme problem. HTC fikser dette på garanti - og mitt spørsmål er om noen andre har fått reparasjonen utført og vet omtrent hvor lang tid det tar. Det er sånn passe krise å bli stående uten mobil eller med lånemobil som garantert blir en samsung fra 2006 når jeg bruker smart-funksjoner hele tiden.

 

Finnes noen "self-fixes" der ute for å pusse vekk et slags belegg på linsen, men dette er jeg litt usikker på om jeg vil.

 

Ellers er jeg svært fornøyd med mobilen, egentlig. Finfin sak med utrolig god lyd av phones out. Pleide å bruke eksterne forsterkere til øreplugger (lydpurist, hoho) men med M8 hører jeg fint lite forskjell. God stemning!

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har riper på kameraglasset på både hovedkamera og dybdekamera og vet de ikke har laget de selv?

 

Har sjekket litt på nett, og det er mange med samme problem. HTC fikser dette på garanti - og mitt spørsmål er om noen andre har fått reparasjonen utført og vet omtrent hvor lang tid det tar. Det er sånn passe krise å bli stående uten mobil eller med lånemobil som garantert blir en samsung fra 2006 når jeg bruker smart-funksjoner hele tiden.

 

Finnes noen "self-fixes" der ute for å pusse vekk et slags belegg på linsen, men dette er jeg litt usikker på om jeg vil.

 

Ellers er jeg svært fornøyd med mobilen, egentlig. Finfin sak med utrolig god lyd av phones out. Pleide å bruke eksterne forsterkere til øreplugger (lydpurist, hoho) men med M8 hører jeg fint lite forskjell. God stemning!

Jeg har også noen riper der, men jeg bruker kameraet så sjeldent at det egentlig ikke har plaget meg. Det synes heller ikke på bilder. :)

Lenke til kommentar

En oppdatering til android 4.4.3 skal ha kommet. Jeg fjernet TWRP, og la tilbake stock recovery nå, for å oppdatere, men jeg finner ingen oppdatering. :(

Noen av dere som har fått oppdateringen?

Jeg fikk oppdateringen i dag rundt 12 tiden..

Installert og kjøres på telefonen..

 

HTC Filforsker er kommet med.. Ganske greit å ha forhåndsinstallert fil forkser

Ikke sjekket noe veldig på hva som er kommet eller forbedret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...