Gå til innhold

Foto

Sjekk alle de gravlagte Google-prosjektene (Ekstra)

8 svar i denne tråden

#1 Smedsrud

Smedsrud

Journalist, Tek.no

• Medlemmer
  • 1 625 innlegg
  •   21. mai 2013

Skrevet 17. november 2013 - 09:00

cropped.300x168.jpeg

Ikke alt søkekongen tar i blir til gull.

Sjekk alle de gravlagte Google-prosjektene (Ekstra)
  • 0

#2 Flacid

Flacid

Bruker

• Medlemmer
  • 739 innlegg
  •   21. desember 2006

Skrevet 17. november 2013 - 13:12

Avslappende søndagslesing, interessant :)
  • 1

#3 brukar2341

brukar2341

Bruker

• Medlemmer
  • 1 161 innlegg
  •   7. november 2011

Skrevet 17. november 2013 - 15:07

iGoogle, how Ironic :p
  • 0

#4 Arctic V

Arctic V

Bruker

• Medlemmer
  • 130 innlegg
  •   17. juni 2013

Skrevet 17. november 2013 - 15:23

Google+ burde også være på denne listen.
  • 5

#5 tsetsefluen

tsetsefluen

Bruker

• Medlemmer
  • 1 184 innlegg
  •   14. april 2012

Skrevet 17. november 2013 - 15:59

Google+ burde også være på denne listen.

Helt enig. Minner meg om et kjendisnettsted. Skjønner ikke bæra da jeg ikke skjønner så godt engelsk. Da er fjesboka bedre.
  • 0

#6 Dunsay

Dunsay

Bruker

• Medlemmer
  • 868 innlegg
  •   2. mars 2006

Skrevet 17. november 2013 - 16:47

Savner Wave... Det var et godt verktøy i daværende tilstand, med enormt potensiale om de bare hadde utviklet det videre.
  • 0

#7 HrKristian

HrKristian

Bruker

• Medlemmer
  • 151 innlegg
  •   27. oktober 2013

Skrevet 17. november 2013 - 20:57

Google+ er egentlig en fantastisk god tjeneste, langt bedre på Facebook på stort sett alle områder, men det hjelper ikke når de er altfor sent ute.
For hva det er verdt, selv om G+ er langt fra FB i aktive brukere, er G+ på vei opp i brukere samtidig som FB er på drastisk vei ned, selv bruker jeg FB utelukkende for chat (feed'en er rett og slett bortkastet tid) mens G+ feed'en faktisk er fylt med ting jeg bryr meg om.

Er det ikke i grunn flott av Google har en så stor gravplass? Så mange firmaer nå om dagen er ikke villige til å satse eller tenke alternativt, men venter heller til de kan kjøpe en tjeneste, mens Google gjør enorm innsats på å skape nye ting "in-house".

Google fan? Yeah, skyldig der...
Byttet til G+ på YouTube var også nødvendig, til den grad kommentarer overhodet er nødvendig å ha i første omgang.
  • 3

#8 brukar2341

brukar2341

Bruker

• Medlemmer
  • 1 161 innlegg
  •   7. november 2011

Skrevet 18. november 2013 - 16:54

Google+ er egentlig en fantastisk god tjeneste, langt bedre på Facebook på stort sett alle områder, men det hjelper ikke når de er altfor sent ute.
For hva det er verdt, selv om G+ er langt fra FB i aktive brukere, er G+ på vei opp i brukere samtidig som FB er på drastisk vei ned, selv bruker jeg FB utelukkende for chat (feed'en er rett og slett bortkastet tid) mens G+ feed'en faktisk er fylt med ting jeg bryr meg om.

Er det ikke i grunn flott av Google har en så stor gravplass? Så mange firmaer nå om dagen er ikke villige til å satse eller tenke alternativt, men venter heller til de kan kjøpe en tjeneste, mens Google gjør enorm innsats på å skape nye ting "in-house".

Google fan? Yeah, skyldig der...
Byttet til G+ på YouTube var også nødvendig, til den grad kommentarer overhodet er nødvendig å ha i første omgang.

100% Enig :w00t: Google+ Er mye bedre enn Facebook, men hjelper lite når alle har Facebook :/ Google Drive/Disk må være (i mine øyer) Det beste Google har, bruker det hver dag, mange ganger til dagen :p

• 1

#9 ATWindsor

ATWindsor

Bruker

• Medlemmer
  • 68 909 innlegg
  •   17. april 2002

Skrevet 18. november 2013 - 19:25

Google har en tendens til å legge ned ting, eller oppdatere det for sakte, det er synd.

AtW

• 0
"It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong"
-Isaac Asimov

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere