Gå til innhold

GTA V - Måter å tjene penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300.

 

Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere :p Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere.

Lenke til kommentar

Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300.

 

Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere :p Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere.

Bare å glede seg til et krakk :p

Lenke til kommentar

Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300.

 

Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere :p Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere.

hvordan vet du hvem konkurrentene er ?

var noe om VAPID stock, Mission: the bus assassination

Lenke til kommentar

hvordan vet du hvem konkurrentene er ?

var noe om VAPID stock, Mission: the bus assassination

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/

Se litt der. Er mange tips og en oversikt over alle rivalene. Husker ikke helt hvilken post. Kan finne oversikten når jeg kommer hjem.

Om jeg husler riktig er den bus assassinatiion at du IKKE må innvestere i vapid. Tror ikke de har en rival, men er ikke helt sikker. Jeg innvesterte hvertfall etter oppdraget når aksjene hadde gått til helvette også venta jeg til de gikk opp igjen.

 

 

Mitt beste tips, finn stabile selskaper, og når de har lac verdi sett i mye penger og vent til det går opp til nesten max verdi. Jeg campet i soverommet til michael der jeg innnvesterte i noe som hadde lav verdi. Sov/savet 4-5 ganger og såg om jeg kunne hente noe. Om de nærmet seg topp verdi solgte jeg de, tjente endel millioner også gjorde det samme med en ny bedrift.

Lenke til kommentar

Du kan tjene godt på aksjer på 2-3 av de 4 oppdragene du gjør for Lester:

 


The Hotel Assassination -- Invest In Betapharmasuticals

The Multi Target Assassination -- Invest In Debonaire

The Vice Assassination -- Lester doesn't hint at Fruit shares during the initial conversation but unable to clarify due to BAWSAQ maintenance.

The Bus Assassination -- Same again for this mission. Lester suggests avoiding Vapid Motor Company, so sell if you have any shares in that company.

Construction Assassination -- Invest In Gold Coast Development.

 

Henta fra: http://www.gamefaqs.com/boards/634491-grand-theft-auto-v/67290547

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...