Gå til innhold

GTA V - Måter å tjene penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

>Kjøpe en Rhino Tank

 

>Dra til Flyplassen

 

>Investere 14,000,000 i Fly Us

 

>Hente ut Rhino

 

>kjøre rundt om, sprenger alle fly unntatt "Fly Us"

 

>Vente 2-3 dager for å se om aksjene har flydd til værs

 

>Profitt?!?

 

 

 

 

 

NEI! endte opp med 35 dollar som jeg hadde igjen fra investerings momentet, for å kjøre meg hjem fra sykestua med Taxi.

Latterlig med tanke på all jobb som var iverksatt, ble Ca. 60 000 i profitt.

 

 

Jeg må virkelig ha missforstått aksje konseptet.

Lenke til kommentar

Fant ut hvis man streker taxi turen lengre da får man inn mer penger, gjør den gule streken lengre. Siste taxi tur fikk jeg fikk inn nesten 600$ :) fikk in nå 1038.$

Tar du den turen 1000 ganger sitter man bare igjen med 1mill...

Blir ikke noe summer av tusenlapper, kunne tenkt meg en måte å tjene millioner på, er dyrt med eiendommer.

 

Noen som har klart å manipulere aksjemarkedet utenom på oppdrag? Har prøvd forskjellig, men ser ut til å være tilfeldig hva som skjer.

Lenke til kommentar

Du kan tjene godt på aksjer på 2-3 av de 4 oppdragene du gjør for Lester:

 

 

 

 

The Hotel Assassination -- Invest In Betapharmasuticals

 

The Multi Target Assassination -- Invest In Debonaire

 

The Vice Assassination -- Lester doesn't hint at Fruit shares during the initial conversation but unable to clarify due to BAWSAQ maintenance.

 

The Bus Assassination -- Same again for this mission. Lester suggests avoiding Vapid Motor Company, so sell if you have any shares in that company.

 

Construction Assassination -- Invest In Gold Coast Development.

 

Henta fra: http://www.gamefaqs.com/boards/634491-grand-theft-auto-v/67290547

Tjener på alle fire. Invester i Vapid etter det oppdraget, og invester i Redwood etter å ha solgt aksjene fra Debonaire-oppdraget.Jeg sitter igjen med 1,5 milliard per karakter etter å ha gjort ferdig disse.

Lenke til kommentar

Tar du den turen 1000 ganger sitter man bare igjen med 1mill...

Blir ikke noe summer av tusenlapper, kunne tenkt meg en måte å tjene millioner på, er dyrt med eiendommer.

 

Noen som har klart å manipulere aksjemarkedet utenom på oppdrag? Har prøvd forskjellig, men ser ut til å være tilfeldig hva som skjer.

Har ikke manipulert det, men har tjent enormt mye penger på å overvåke aksjemarkedet.

Lenke til kommentar

Jeg har foreløpig tjent ca 20 millioner på aksjer kjøpt i "Hawk and Little" på Bawsaq, de er stadig på vei oppover :D

 

Og har forsatt 3 oppdrag med Lester igjen, som jeg tenkte å spare til jeg har enda mer cash å bruke

 

Jepp, "Hawk and Little" har gått fra 0.88 til 6.09 på litt over ein dag nå så masse penger å hente der.

 

Sjølv har eg 390 mill i Pißwasser (PIS) akkuratt nå :)

Lenke til kommentar

Bare fint at Bawsaq funker nå:

I går morges investerte jeg alt jeg eier i to firmaer, Hawk and Little og Pisswasser, foreløpig fortjeneste er 54% og begge grafene stiger. Holder på begge aksjene foreløpig fordi

1. Pisswasser er på $8.05 og høyeste notering er $151.52. Tror denne har mye å gå på..

2. Hawk and Little er på $8.74, men med en lavere high på 50. Stiger som en rakett da...

 

Blir spennende å følge med på fremover.

Lenke til kommentar

Har fullført 69% men vurderar å starte alt på nytt sidan eg ikkje invisterte i aksjar under oppdraga for Lester. Skal visst vere mogleg å tjene over 1,5 milliardar der viss ein gjer alle missionane først og opddraga etterpå... :eek:

 

Nokre tankar? Vill ein ha noko fordel av det ein gjer offline når ein begynner å spele online? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...