Gå til innhold

Disse bærbare PC-ene er skikkelige kraftplugger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en M4700 en periode, og brukte den som eneste gamingpc. Den hadde AMD skjermkort, som var default, mens Nvidia Quadro var dyre oppgraderinger. Jeg ser INGEN grunn til å se ned på Quadro som spillkort.

 

Forøvrig er det en av de beste laptopene jeg har brukt, og M4800 ser enda bedre ut.

Quadro-kort gir i hovedsak mindre gaming performance enn konsumermodellene fra samme generasjon, og på toppen en mye høyere prislapp, så vil først og fremst anbefale det til de som trenger det til type CAD ol.

Lenke til kommentar

Meh. Nå er jeg litt irritert over at jeg akkurat har kjøpt og begynt å bruke en haswell basert "workstation" laptop. Den skjermen 15.4" kommer med skulle jeg gjerne hatt.

På den andre siden er jeg godt fornøyd med denne nye laptopen (multicom arctic W740s) med 1080p IPS panel, og kan klare meg fint uten dell til det meste. Skjermene deres er jeg ganske fornøyd med da. Ultrasharp er kos på studentbudsjett.

 

EDIT: BTW, videoen er fjernet av brukeren...

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Fick inte läsa artikeln då jag har adblock, Är detta något ni kommer köra på alla artiklar?

 

Ja, er skikkelig irriterende. Sitter på jobb-pc der dette er skrudd på som standard, og ikke direkte lett å skru av, og da er det surt å ikke få lest artiklene.

 

På hjemmepc har jeg styrt unna adblock, men så skriker jeg opp om reklamene er av en ekstra irriterende karakter.

 

Begynner bl.a. å bli møkk lei at videoer (Dinside, VG og Dagbladet, for eksempel) må først spille av halvt minutt reklame for hver eneste video/nett-tv-snutt som legges ut. Skal man bare se en eller tio snutter, så OK, men om man, som på Dagbladet fort ser 10-15 snutter etter hverandre, så er det til å bli permanent skallet av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...