Gå til innhold

Xbox One fungerer uten Kinect (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt for dumt dette her. Bygger en spill maskin og mener at det er bare sånn det er. Når folk begynner å klage på restriksjoner.

Og blir mye baluba rundt det.

 

Og så gjør det om på alt de har sagt. Skjønner jo hvorfor, men det virker lite seriøst

Lenke til kommentar

Jaja, så kan gutta med tinnfolie-hatt også være fornøyde. Så lenge de fortsetter å bundle med en Kinect 2-sensor med hver Xbox One slik at utviklere legger mye krefter i å utvikle bra software til den så er jeg fornøyd.

 

Du spøker om tinnfoliehatt men nå er det nå engang avdekket en systematisk og vidstrakt datainnsamling som flere av de største selskapene (inkludert MS) bidrar til. Så en viss bekymring er vel berettighet?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Skal det blir noen potensiell satsning på Kinect 2.0, og håp om GODE spillopplevelser her må det bundles Kinect i pakke rett og slett.Uansett, nå er det vel ikke så mye mere å laga ståhei rundt om på forumet vel.

 

Finnes det noen som egentlig like å bruke Kinect? Eller like de bare ideen? Motion gaming følte jeg var over i 2007.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen som egentlig like å bruke Kinect? Eller like de bare ideen? Motion gaming følte jeg var over i 2007.

 

Kinect på 360 var vel stort sett rimelig "meh" som de sier på fagspråket. Mye av grunnen var for dårlig tech. og at hele greiene ble en at-på-til-klatt over konsollen. Nå er det jo integrert fra dag 1, og stiller med en vesentlig bedre teknologi. Jeg er spent på hva indie-scenen greier å hoste frem av spill som kan ta i bruk Kinect 2.0 ihvertfall.

Selv kan jeg ikke fordra veive-kontrollere jeg heller, men jeg forkaster heller ikke muligheten for at Kinect 2.0 faktisk KAN greie å levere sakene. Nå vet jo utviklerene der ute at alle One konsollene blir levert med en Kinect 2.0, og dermed er antall potensielle kunder av Kinect baserte spill med ett større. Om det medfører at de konsentrerer seg mer om å levere kvalitet, eller om de tar en Wii, og pumper ut shovelware som ikke er verdt coveret en gang...det gjenstår jo å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper dette blir den siste tingen de går tilbake på, slik at de ikke ødelegger en lovende konsoll ytterligere.Måten de hadde klargjort for deling av spill var genial, og ble ødelagt av folk som ikke klarer å få maskinen på nett en gang i døgnet. Utrolig synd.

 

Det var vel mer en prinsippsak enn et faktisk praktisk problem. Og prinsippet er at man ikke uten videre er komfortabel med å gi vekk all kontroll av et stykke hardware til 4000 kr til et selskap som når som helst kan beslutte at den skal "skrus av". La oss si om 10 års tid.

 

Men takk og pris for at det nå er historie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som Microsoft ikke er helt sikre på hva de skal gjøre. Ikke 100% betryggende for en potensiell kunde.

 

Bare kjøtthuer er 100% trygge på alt de gjør. Det som derimot ikke er så betryggende er at man sitter igjen med det sitinkte inntrykket at MS ikke har noe som helst imot å overkjøre kunden og gjøre ting til ulempe for kunden, om de ikke er redd for å tape mye penger på det.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Ifølge Xbox-topp Marc Whitten vil konsollen nå fungere uten at Kinect er av."

Jaha?

 

Jeg har vært størst fan av 360 denne generasjonen, men ble helt sikker på at jeg ikke skulle ha 1 når de krevde "always kinect". Nå som de har fjernet dette så kan det jo tenkes at jeg kjøper den alikevel, det eneste jeg ser på som negativt nå, som jeg fant ut for kort tid siden, er frekkheten ved å ta betalt for gullmedlemskap for at du skal kunne bruke nettflix og surfe på boxen. Det er jo innhold som MS ikke betaler for å tilby, og dermed bør de ikke ta seg betalt for å tilby det heller. Jeg kan forstå multiplayer, med servere og matchmaking og alle de spillene/demoene/filmene on demand som krever lagringsplass, men ikke tjenester som ikke koster de noe som helst... Snur de på det, garanterer jeg kjøp, fram til da er det heller et kanskje kjøp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...