Gå til innhold

Den nye Naga-spillmusen har enda flere knapper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte en naga når jeg spilte wow, ulempen var at musa var for liten for hånden eller jeg holdt for langt opp så kun 6 av de 12 tommel knappene var greie å bruke. 7-9 var mulig å nå men såpass knotete de hadde begrenset nytte, 10-12 var umulig å trykke.

Linus Sebastian han syntest det var lettere å kjenne igjen

knappene med att de er litt skeive på kvar sin måte og de var fine å trykke med litt trening.

Lenke til kommentar

Når det blir for mange knapper synes jeg de bare blir i veien. Har spilt MMOer på forholdsvis høyt nivå selv i mange år, og det er ekstremt sjeldent at det ikke har holdt med E, Q, F, R, V, 1, 2, 3, 4, 5 samt alle disse i kombinasjon med Shift eller alt(det er 30 forskjellige macroer) Opplever at jeg trykker kjappere på tastatur enn på macroknapper på mus, og samtidig har jeg bedre kontroll på musbevegelser når jeg slipper å lete frem knapper og presse på dem. Ser ikke helt bruksområdet til naga, med mindre du er en koreaner på blizzcon som spiller Hunter, og selv da har jeg vanskeligheter med å forstå hvorfor de ikke bruker tastaturet.

Lenke til kommentar

Bestilt med en gang jeg så artikkelen :)

Har tidligere brukt Naga Epic, og denne retter på alt som har irritert meg med den (glossy finish, "mushy" knapper, størrelse og ergonomi).

 

Er nok veldig smak og behag om man liker en sånn type mus eller ikke. Jeg føler det gjør livet mitt veldig mye enklere i flere spill, ikke bare MMOs. I MOBA spill så bruker jeg 1-6 knappene på items og det funker veldig bra for meg.

Lenke til kommentar

Bestilt med en gang jeg så artikkelen :)Har tidligere brukt Naga Epic, og denne retter på alt som har irritert meg med den (glossy finish, "mushy" knapper, størrelse og ergonomi).Er nok veldig smak og behag om man liker en sånn type mus eller ikke. Jeg føler det gjør livet mitt veldig mye enklere i flere spill, ikke bare MMOs. I MOBA spill så bruker jeg 1-6 knappene på items og det funker veldig bra for meg.

 

Hvor hadde de den på lager?

Lenke til kommentar

Jeg kunne ha blitt en professjoness lommetyv siden jeg har store, lange og tynne hender gennerelt sett, så dette er en glad-nyhet for meg som allerede har brukt opp en og en half Naga mus over de siste årene.

Det har ikke vært vanskelig å bruke den gamle versjonen, men det hadde vært MYE mer komfortabelt med en passende størelse.

Lenke til kommentar

For mye dilldall, jeg har hatt en Intelli 3.0 i sikkert 10 år og switcha nettopp til Sensei RAW, ikke masse dilldall-knapper og den ser ikke ut som en telefon på bol.

De gamle er de beste, disse nye musene er det bare kids som bruker fordi "de ser kule ut", mens vi eldre bruker mus som fungerer bedre men har mindre tull på seg, slik som denne eller Nagan eller Hex eller wtf den het.

Lenke til kommentar

For mye dilldall, jeg har hatt en Intelli 3.0 i sikkert 10 år og switcha nettopp til Sensei RAW, ikke masse dilldall-knapper og den ser ikke ut som en telefon på bol.

De gamle er de beste, disse nye musene er det bare kids som bruker fordi "de ser kule ut", mens vi eldre bruker mus som fungerer bedre men har mindre tull på seg, slik som denne eller Nagan eller Hex eller wtf den het.

Vær så snill, ikke dra sånne påstander ut av ræva uten og ha noen som helst anelse om hva du snakker om. Har du brukt Naga, noengang? Det er en solid mus, både når det kommer til ergonomi, tracking, og kvalitet. Den er og uffatelig praktisk når jeg gamer MMO/MOBA.

Bruk litt tid med Naga og fortell meg at din Sensei fungerer bedre i MMO.

Endret av oddsmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det faktisk noen som bruker de knappene da? Jeg kan selv ikke fordra knapper på min mus.

Musa er for MMO spill som WOW der du trenger et stort nummer knapper let tilgjengelig for angrep.

Som shaman I WOW brukte jeg 6 I angrep syklusen, 5 andre for mer spesiel bruk. Den er ikke for skytespill, windows osv.

 

Linus Sebastian han syntest det var lettere å kjenne igjen

knappene med att de er litt skeive på kvar sin måte og de var fine å trykke med litt trening.

Mulig, imidlertid var musa for liten for meg, må ha godt tak på musa, naga ville virket om jeg hadde en cm fra front an musa til hånden men dette ville bli ubehagelig for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Musa er for MMO spill som WOW der du trenger et stort nummer knapper let tilgjengelig for angrep.

Som shaman I WOW brukte jeg 6 I angrep syklusen, 5 andre for mer spesiel bruk. Den er ikke for skytespill, windows osv.

 

Aha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...