Gå til innhold

Oddwold-studioet vil lage nytt Metal Gear Solid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må dem ha David Hayter som stemmen til Snake, ille nok at vi har Jack Bauer som Snake i MGS5.

 

Kiefer Sutherland har og kommer til å gjøre en veldig god job som Snake. Merker at snake hørres hakke mer ut som et menneske. David Hayter er legend. Men Kiefer har veldig lik stemme. Bare se på trailerene som ligger ute ang. stemmen i MGS5. ;)

Lenke til kommentar
Da må dem ha David Hayter som stemmen til Snake, ille nok at vi har Jack Bauer som Snake i MGS5.
Kiefer Sutherland har og kommer til å gjøre en veldig god job som Snake. Merker at snake hørres hakke mer ut som et menneske. David Hayter er legend. Men Kiefer har veldig lik stemme. Bare se på trailerene som ligger ute ang. stemmen i MGS5. ;)

 

LIK? Alt jeg hører er standard Jack Bauer stemme. Virker ikke som om han prøver å høres lik ut engang. Ble veldig skuffa over Kiefer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Da må dem ha David Hayter som stemmen til Snake, ille nok at vi har Jack Bauer som Snake i MGS5.
Kiefer Sutherland har og kommer til å gjøre en veldig god job som Snake. Merker at snake hørres hakke mer ut som et menneske. David Hayter er legend. Men Kiefer har veldig lik stemme. Bare se på trailerene som ligger ute ang. stemmen i MGS5. ;)
LIK? Alt jeg hører er standard Jack Bauer stemme. Virker ikke som om han prøver å høres lik ut engang. Ble veldig skuffa over Kiefer.

Helt enig.

Det eneste som jeg ser på som en bra ting er visst gamle og nye Snake møtes i neste spill, slik at de kan begge snakke med hverandre.

 

Visst Kiefer tar over stemmen til Solid Snake og, vel da vil fansen gå amok.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Kiefer er voice for Naked Snake aka Big Boss ikke Solid Snake. Syns han passer bra til den rollen og liker at det er seperate stemmeskuespillere mellom de forsjellige snakes'an. Hadde blidd teit f.eks hvis David Hayter hadde vært både Solid og Liquid Snake i MGS1.

 

Har ingenting imot Kiefer som Naked Snake i The Phantom Pain og ser på det som en velkommen forandring. Håper derimot om at hvis de skal lage enda en remake av MGS1 så behold da for all del David Hayer og de originale stemmeskuespillerne. Ta gjerne å spor opp han som spilte Grey Fox i originale fordi jeg likte han bedre enn han som gjorde stemmen i Twin Snakes.

 

Ser foresten for meg at hvis dette blir ett multiplatform release spill isteden for f.eks bare PS4 så blir det i otacon sitt kontor å være forsjellige ting der iforhold til hvilken konsoll du spiller det på. På PS4 blir det å være en PS4 konsoll på pulten mens en Xbox One på One versjonen av spillet osv.

 

BTW, den her gangen please ikke cheap ut på å Remake VR missions i tillegg. Savnet det i Twin Snakes versjonen.

Lenke til kommentar

stemme meg her og stemmer meg der, om Kiefer blir stemmen til Solid Snake og dette er så forferdelig så er det bare å ikke kjøpe spillet da (noe som nok ikke skjer)

 

Uansett, kjekk nyhet en fredags morgen!

 

PS:

 

har skrive ope brev

 

Hva er et OPE brev? Ser det er nevnt 3 ganger i artikkelen.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Alltid risikabelt å lage remakes. Personlig synes jeg Kojima har blitt for "over the top" siden MGS3, og at en remake fort kommer til å bli ødelagt av for mye ekstra fjas. Hvis han kunne greid å holde seg til en grafisk oppgradering, med nye animasjoner og nytt stemmeskuespill tro mot originalen, men uten å forandre for mye på regien av scenene, vil jeg likevel ønske en remake velkommen.

 

PS:

 

Hva er et OPE brev? Ser det er nevnt 3 ganger i artikkelen.

 

Det er nynorsk og betyr åpent brev.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Eller hvorfor ikke bare slutte og lage Metal Gear og lage noe nytt?

 

Er det ikke på tide at serien slutter, når han har så mye problemer med og lage historie, at han begynner og lage masse spill som skjedde lenge før.

 

Vel da er det vel pokker på tide og legge ned serien.

 

Metal Gear, Final Fantasy, og mange andre store serier med god kritikk ender bare opp og splitte fansen jo mere spill de lager.

 

De kan fortsette og lage spill men gi dem et nytt navn . så slipper man alle disse fanboy krigene.

Lenke til kommentar

Eller hvorfor ikke bare slutte og lage Metal Gear og lage noe nytt?

 

Er det ikke på tide at serien slutter, når han har så mye problemer med og lage historie, at han begynner og lage masse spill som skjedde lenge før.

 

Vel da er det vel pokker på tide og legge ned serien.

 

Metal Gear, Final Fantasy, og mange andre store serier med god kritikk ender bare opp og splitte fansen jo mere spill de lager.

 

De kan fortsette og lage spill men gi dem et nytt navn . så slipper man alle disse fanboy krigene.

 

Det blir ikke penger ut av det vet du! Men ja, som en som er glad i spill så hadde jeg også likt det bedre. Alle disse remakene, det har nesten blitt som Hollywood. Jeg kan forstå det litt mer når det gjelder spill, siden det er mange som er allergiske mot pixler og lav oppløsning, men personlig så foretrekker jeg nesten alltid å spille original versjonen, om jeg har valget. Om du har oppdatert en ting så vil plutselig en annen ting se dårlig ut. Og selv om spill ikke er kunst, men ja nettopp, spill, så er det ofte mye kunstnerisk arbeid som skal til for å gjøre et spill ferdig. Level design, art design, lyd effekter, eventuellt stemmeskuespill (noen ganger er det bedre med tekst, eller en blanding), osv. Om noen av disse tingene gjøres om igjen så er det ikke sikkert at de blir gjort med samme forståelse for hva designerne av spillet ville fram til, eller med samme kvalitet. Helt enig, lag heller noe nytt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...