Gå til innhold

OK smartphone til rundt 1500, sydentur i vente!


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Skal til Magaluf å herje litt om 1 mnd. tid, og er egentlig ikke så gira på å bruke min iPhone 5 der nede. Har i tillegg lagt innpå Beta1 av iOS 7 som gjør at den lett kan sluke strøm noen ganger.

 

Så da er jeg egentlig ute etter en telefon som kan erstatte iPhonen under litt mere ville omstendigheter, har kikket litt på Lumia 620 som virker som en habil telefon til prisen ihvertfall. Ellers stiller jo Huawei Ascend W1 veldig sterkt med sitt batteri, men den skal visstnok være noe skranglete i forhol til Lumia`en..

 

Kunne i det hele tenkt meg en Windows telefon, ettersom jeg er litt nysgjerrig her! Men kom gjerne med forsleg, samme hvilket OS det er egentlig. Vil gjerne kunne ta greie bilder og være "sosial" på samme måte som via en iPhone. Bra batteritid (så godt det lar seg gjøre i dette segmentet) er ett pluss :) Kan sikkert strekke meg noen hundrelapper, om det er verdt det.

 

Takker hjertelig for svar!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I alle dager så billig den var da :huh: Eneste som er ankepunktet er jo at jeg er allergisk mot skjermer opp mot 4.7", men til den prisen... En helt åpen telefon hadde jo også vært greit, er allerede OneCall kunde og er fornøyd med det :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ativ S har på langt nær samme innmat som S3.

Ativ S har msm8960 snapdragon soc dual core 1, 5ghz krait og adreno 225.

S3 har Samsungs Quad core exynos 4 4412 , og arm mali-400.

Så de har ikke samme grafikk chip heller.

Men 4.8" amoled displayet er det samme.

 

Men for all del 999,- tilbudet er helt knall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I alle dager så billig den var da :huh: Eneste som er ankepunktet er jo at jeg er allergisk mot skjermer opp mot 4.7", men til den prisen... En helt åpen telefon hadde jo også vært greit, er allerede OneCall kunde og er fornøyd med det :)

 

Har enda ikke hørt om noen som har fått en låst telefon.

Lenke til kommentar

Ble en Lumia 620 til slutt, fallt virkelig for formen og håndterbarheten på denne. Bør kunne brukes rimelig trygt, selv om man er stang ut på alkohol tenker jeg :) Virker som en koselig liten sak dette her, tror jeg må legge bort iPhonen noen dager og bare bruke denne for og se om W8 OS er noe særs .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...