Gå til innhold

Sniktitt: Lightning Returns: Final Fantasy XIII (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enkli glad at de slutter sagen med 13 nå,for hver ny sequel i 13 serien så er combatten og historien mer føcka opp,som i 13-2,likte ikke spillet hvor man må gjøre pokemon shitt,og lvl de,rollene er vanna,hva alle kan lære og den idioten snow er fortsatt med...håper han dør i 13-3.Eneste som vill gjort meg glad.

men må nok kjøpe det så jeg vet hvordan det endes.

Lenke til kommentar

Jo flere slike spill de lager jo mere vet vi at de sliter med penger,

De slipper og bruke massevis av penger på nytt design og bruker gamle fiender og karakterer på nytt.

 

Bland dette med de elendige IOs spillene deres og Square lager bare dritt fortiden.

Men hvem visste ikke det.

 

Eneste som er bra med dette spillet er at de har fjernet det elendige combat systemet fra FF 13.

 

Og verdenen er like uinpirert som vanlig i FF 13 universet...

 

Sigh når kommer FF versus ut....

Lenke til kommentar

Håper dette blir bra. Jeg for en sto over XIII-2 og planlegger å hoppe rett på XIII-3. XIII sitt combatsystem var hva som avskremte, så jeg satser på noe som er litt mer komplekst enn spam X denne gangen, og ut fra hva jeg har sett virker det som tilfellet.

Lenke til kommentar

Jo flere slike spill de lager jo mere vet vi at de sliter med penger,De slipper og bruke massevis av penger på nytt design og bruker gamle fiender og karakterer på nytt.Bland dette med de elendige IOs spillene deres og Square lager bare dritt fortiden. Men hvem visste ikke det.Eneste som er bra med dette spillet er at de har fjernet det elendige combat systemet fra FF 13.Og verdenen er like uinpirert som vanlig i FF 13 universet...Sigh når kommer FF versus ut....

 

 

Vel det er nå penger som blir brukt til å lage dem. Det kan være at resirkuleringen av design sparer dem penger, men de fortsetter jo å lage dem fordi folk liker spillene. Spillene solgte jo ikke så verst. Final Fantasy 13 er det kjappest selgende i historien til serien. Iallefall i japan. liker hvordan alle ser ut til å være imot lightning. en plot-twist som er litt interessant i det minste :p

square har ikke listet opp versus blant spillene sine på e3 men forhåpentligvis blir det en overraskelse de slenger inn.

Lenke til kommentar

Xiii-3 ser sykt kult ut :D

 

(Litt spoilers fra 13 og 13-2)

Men det er en ting jeg fortsatt ikke skjønner... hvorfor de forsetta etter 13, for det de sa i 13-2 at Lightning ble borte va jo ikke det som skjedde på slutten av 13.... jeg dobbelt sjekka og så slutten på nytt på youtube, Serah sprang jo over til Lightning med Snow og sa at dem skulle gifte seg... so why the horrible 13-2?! : P

 

Jeg likte gjengen i det første spillet og syntes historien var veldig bra, men 13-2... Mehhh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...