Gå til innhold

Neste Xbox blir avslørt i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kan vi endelig få slutt på klagingen til dommedagsprofetene som tror på alle rykter som svirrer på en blogg.

 

Blir jævla spennende å se. Tviler på at det blir noen always online-funksjon, og om det i utgangspunktet var det regner jeg med at de har brukt alt de har av ressurser på å fjerne det etter shitstormen som var på nett. Men er nå fascinerende at de samme som kom med always online-ryktene også sa at konsollene skulle vises frem 21. mai.

Lenke til kommentar
Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;)
Ja ja, det blir koselig for deg når nettet ditt ellers Microsoft sine servere faller ned og Xbox din blir ubrukelig :)

 

Klarer du ikke skille mellom rykter og sannheten?

 

Vi får vente og se om det faktisk blir noe always-online.

Lenke til kommentar

Det blir neppe noe nettkrav for denne konsollen. "Alltid online" er bare et begrep for den nye svakstrømmodusen som gir deg mulighet til å la konsollen være tilkoblet nettet, selv om den er slått av. Det er media som har klart å blåse dette opp.

 

Men selvfølgelig, blir det nettkrav for at den skal fungere, da blir det heller PS4.

 

Klarer du ikke skille mellom rykter og sannheten?

 

Vi får vente og se om det faktisk blir noe always-online.

 

Glem ikke at neste alle ryktene som svirret rundt PS4 viste seg å stemme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir jævla spennende å se. Tviler på at det blir noen always online-funksjon, og om det i utgangspunktet var det regner jeg med at de har brukt alt de har av ressurser på å fjerne det etter shitstormen som var på nett. Men er nå fascinerende at de samme som kom med always online-ryktene også sa at konsollene skulle vises frem 21. mai.

 

 

Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at konsollen blir å ha en slik funksjon. Er så latterlig teit og i det hele tatt vurdere noe slikt, så jeg klarer ikke å bekymre med ørlite engang. Hvis det derimot stemmer, så skal jeg spise hatten min for å være såpass skråsikker. Jeg har latterliggjort kompisene mine som tror på dette, men ender sikkert med at det er jeg som blir gjort til latter. :p Jeg bruker å ha slik flaks, vet du.

 

Morsomt å se hvor mange som har bestemt seg for å kjøpe neste Xbox, uavhengig av hvor bra eller dårlig den blir i forhold til PS4.

 

Mener jeg så noe lignende minuttet inn i PS4-pressekonferansen også.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...