Gå til innhold

? 60-tommers iTV kommer i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer sikkert til å koste 50k minst om jeg kjenner Apple rett. 15k er helt urealistisk, med tanke på at dette er apple. Kanksje i America ja, men her til lands blir prisen i hvertfall dobbel, om ikke trippel.

 

De blir nok å legge seg på konkurransedyktig pris, og satse på å tjene på tjenester som tilbys via TV'en.

Lenke til kommentar

Snodig analytiker som tror folk vil ha på seg en ring.. Analytikere spesialiserer seg ikke innenfor hvert emne, de kan "litt om alt".

Så er man nyskjerrig på fremtiden så ikke hør på skrudde analytikere, hør på fans og folk som faktisk har kunnskap om selskapene, i motsetning til analytikere.

Endret av morten-89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å koste 50k minst om jeg kjenner Apple rett. 15k er helt urealistisk, med tanke på at dette er apple. Kanksje i America ja, men her til lands blir prisen i hvertfall dobbel, om ikke trippel.

 

Ser vi på prisene til MacBook Pro Retina så priser jo ikke Apple seg ut sammenlignet med konkurrentene, så jeg tror den vil få en prislapp som vil speile kvaliteten på produktet og skjermpanelet.

 

De legger seg dog neppe i noe billigklasse, kommer nok til å være i prisklassen til toppserien til Philips, Samsung, Panasonic osv osv..

Lenke til kommentar

Apple’s new gadget will come with a tablet the same size as an iPad. Users will be able to send videos from the iTV to the tablet to continue watching a programme as they move around the house.

 

The concept is similar to the way in which satellite TV companies are starting to let their set-top boxes send videos to iPads and other tablets.

 

http://www.forbes.co...ipad-and-iring/

Lenke til kommentar

fikk øye på teknofil.no i dag, og har aldri lest så masse rykter og tragisk dritt om Apple på noen andre sider i hele mitt liv. iRing? iTV? vil du ha en tv som du kan styre kjøper du en smart tv, så styrer du den bare med hånden. så slepper du hele ringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Jeg liker ikke Apple, spesielt ikke de produktene de har, men om de kommer med en 4K TV så kommer alle andre (Samsung, LG, Sony...) til å senke prisene på deres (bedre) TVer. Det er noe man kan se fram til.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Apple, spesielt ikke de produktene de har, men om de kommer med en 4K TV så kommer alle andre (Samsung, LG, Sony...) til å senke prisene på deres (bedre) TVer. Det er noe man kan se fram til.

 

Jeg er ikke så sikker.

 

I produktklasser der Samsung, LG og Sony ikke konkurrerer med Apple, synes jeg å se at prisene faller konstant, og at det er et jevnt tilsig av nye produkter. Om det er TV'er, billigtelefoner, billige android-telefoner, vaskemaskiner eller whatever, prisene går ned for hvert år helt til produktsegmentet forsvinner/blir erstattet av noe bedre.

 

I produktklasser der Samsung, LG og Sony konkurrerer med Apple, synes jeg å se jeg at prisene holder seg mer eller mindre konstant, og det kommer bare ett produkt hvert år.

 

Apple har alltid "oversett" pristrendene og bare satt sin egen, høyere pris. Der Samsung og røkla sammenligner seg med Apples produkter, ser de tydeligvis på hva mer/bedre de kan levere for samme pris.

 

Det er bedre med en verden der Samsung og de andre forsøker å kjøre sitt eget løp, og bare innoverer etter hva de får til.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at en TV har 4K oppløsning gjør jo ikke at panelet automatisk er noe bra. Forskjellene i kvaliteten på dagens 1080P paneler er jo abnorme når du sammenligner billige skvip modeller mot de dyrere og bedre modellene. At Apple kommer til å legge seg på det øvre siktet, og sikkert inngå en solid avtale med Panasonic, Philips, Sharp eller Samsung er det vell liten tvil om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig vil den være den dårligste og dyreste TV'en på markedet. Men folk kommer til å kjøpe den uansett, fordi Apple hjernevasker folk med reklame og gjort produktene dems "trendy/mote" .....Synes synd på verden....

 

Om du hadde fulgt litt med på specs, og anmeldelser av apple produkter... Greitt nok at du ikkje liker merket, men nå er du ignorant. Produktene deres er absolutt ikkje det "dårligste", men det er en del av dei som koster flesk. Når det gjelder skjermer, er Apple Thunderbort høyt anbefalt for noen som ønsker seg 27" IPS glossy, med god farge gjengivelse. At dei levere dei dårligaste produktene må du lengre ut på jorde med.

 

Ein ting kan vertfall bli sagt, dei er ufattelig flinke på markedsføring.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig vil den være den dårligste og dyreste TV'en på markedet. Men folk kommer til å kjøpe den uansett, fordi Apple hjernevasker folk med reklame og gjort produktene dems "trendy/mote" .....Synes synd på verden....

 

Ville nok ikke sagt at de er de dårligste der ute, men ja, de gir lite for pengene. Om jeg hadde hatt pengene til en iPhone 5, så kunne jeg kjøpt noe som er mye bedre om jeg gikk for noe annet.

Lenke til kommentar

Der tar du rett og slett feil, "mye bedre" er 100% subjektivt så du kan på ingen måte påstå at en annen telefon til samme prislapp vil være universalt "mye bedre".

 

At kanskje du, kan finne noe til ditt bruk, noe som passer deg bedre til samme prislapp er noe helt annet enn å påstå noe så banalt som at det skal gjelde for alle andre. For mange er iOS og iPhone rett og slett den beste løsningen, og da hjelper det lite om du finner andre telefoner til en billigere penge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der tar du rett og slett feil, "mye bedre" er 100% subjektivt så du kan på ingen måte påstå at en annen telefon til samme prislapp vil være universalt "mye bedre".

 

At kanskje du, kan finne noe til ditt bruk, noe som passer deg bedre til samme prislapp er noe helt annet enn å påstå noe så banalt som at det skal gjelde for alle andre. For mange er iOS og iPhone rett og slett den beste løsningen, og da hjelper det lite om du finner andre telefoner til en billigere penge.

 

Det er åpenbart at han framfører det som er hans mening, er det virkelig nødvendig å måtte poengtere slike selvfølgeligheter hvert eneste innlegg man skriver?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...