Gå til innhold

DuckTales kommer tilbake!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai ai! Spørs om nostalgien er for sterk til at det blir noko høydare for meg, men om det kan kapre nye sjeler er ingenting betre.

 

Eg er ein aktiv brukar av streamingsida twitch.com, der Ducktales dukkar opp frå tid til anna.

 

Om du vil se selve tegneserien igjen så har dem alle på Netflix tror jeg? Trailer av ny utgaven lagt til på toppen :p

 

Ser jo ikke så dumt ut.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Styggere grafikk, og neddummet for en ny generasjon. Godt gjort. Kan ikke huske at originalen var spesielt vanskelig engang.....

 

Spillet skal fornyes til å også ta moderne spillere i betraktning, slik at de kan unngå de mest frustrerende prøvelsene.

 

- Spillerne er annerledes i dag. Vi måtte gjøre spillet enklere og mer tilgjengelig, sier Jimenez.

 

"Spillerne", er vel ordet. Ser de skal ha en original vanskelighetsgrad også, men jeg gir meg ende over at spillutgivere i dag. De kommer sikkert til å "modernisere" moon theme også. :p

 

Uansett er det vel raske penger. Spillet var jo ikke spesielt langt.

Lenke til kommentar

Jeg synes originalen var forferdelig vanskelig, men så igjen, jeg slet med alle slags Nintendo-spill, uansett hvor ofte jeg var hos naboene mine og spilte dem, eller leide NES / SNES annenhver helg. :p

 

Jeg synes fortsatt de er forferdelig vanskelige, og gleder meg fælt. Synes ikke grafikken var styggere, snarere tvert imot, og ja, det er for spillerne. Nye spillere som skal ha alt servert på sølvfat og inn med teskje, ikke som oss som vokste opp med spilla slik de var for 20-30 år siden.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...