Gå til innhold

Bli med i The Elder Scrolls Online-beta (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det blir noe liknende (tidligere)RuneScape :)

Og med det mener jeg at en har en haug med "Skills" (i kjent Elder Scrolls stil) man kan pusle med, slik som pickpocketing, alchemy, blacksmithing osv. Synes det var litt trist at

 

Ser for meg at det har potensiale for å bli et stort og trivelig miljø, i en åpen verden. Slik jeg ser for meg hadde det vært fantastisk om alle hadde sitt "main quest", men også valgte en profesjon, noe liknende World of Warcraft, bare mer åpent uten begrensinger (maks to "hoved yrker"). Du har begrensinger i form av ett "skill tree", men kan allikevel være en good allround. Det skal være veldig stort innhold i spillet for at det lønner seg, er ikke mange rustningene en kan lage i Skyrim før en har lagd alt..

 

På den måten kunne jeg ha vært en smed og solgt rustning til andre, kanskje i bytte mot litt fortryllende drinker fra alkymister. Jo mer jeg tenker på det, jo mer glad og trist blir jeg. Jeg ser for meg et stort RPG potensial vedsiden av hovedoppdraget, men samtidig hvor vanskelig dette blir å få til i praksis.

 

 

Edit : Etter filmen å dømme så ser det mer ut som noe liknende Star Wars : Battlefront, men jeg tror det også hadde vært interesant.

Endret av TobbeOo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kortfilmen var jo kjekk, om tilnærmet fullstendig irrelevant for spillet. Vanskelig å ikke flire av Bethesda sin evige evne til å gjøre assassin-klasser OP. Blir vel som i Skyrim hvor mages må ta med campingstol for å ha noe å gjøre mens magicka regenerer

 

Er usikker på hvor bra et MMO fra dem vil fungere dog. De lager genialt innhold, men pakket i en teknisk kapsel så full av bugs at Starship Trooper filmene er en passende metafor. Hva man skal gjøre i et Bethesda-spill uten mulighet for å reloade saven for hvert femte minutt, bruke mods for å fikse bugs eller bruke console for å få ting på rett kjør blir spennende å se

Lenke til kommentar

Enda en høyt elsket spillserie som blir ødelagt av mmo bølgen som kun et firma tjener penger på(Blizzard med WOW)... Bye bye Elder Scrolls, vi hadde mye morro! Men denna driten gidder jeg ikke.

 

Heh, for meg ble serien ødelagt allerede med Oblivion. Skyrim dro den enda lengre ned i søla, og Elder Scrolls Online står i fare for å drukne den fullstendig. Men vi får se. Har meldt meg på betatest. Fikk for øvrig "Above average" på sjansene, så håper det ikke bare er tomme ord. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvordan det her blir, håper Bethesda har gått "all inn" og leverer et skikkelig bra mmorpg spill. Får krysse fingrene for at en får en beta plass!

 

ja for det har vært utrolig mange bra MMO versjoner av spill som var bra nok som de var? kan du i det hele tatt nevne ett? Alle spillene har sugd massiv balle og har ødelagt serien de var laget av. dette burde slutte!

 

Heh, for meg ble serien ødelagt allerede med Oblivion. Skyrim dro den enda lengre ned i søla, og Elder Scrolls Online står i fare for å drukne den fullstendig. Men vi får se. Har meldt meg på betatest. Fikk for øvrig "Above average" på sjansene, så håper det ikke bare er tomme ord. :)

 

Jeg ser hva du mener men heller dumbing down enn at alt jeg forbinder med en spillserie blir gjort om til noe som var dødsdømt fra starten av...

Lenke til kommentar
Jeg ser hva du mener men heller dumbing down enn at alt jeg forbinder med en spillserie blir gjort om til noe som var dødsdømt fra starten av...

Ser den, og kontrer med at Oblivion og Skyrim gjorde rollespillene om til actionspill. Bare fordi det er en åpen verden og vi kan velge rase og klasser betyr det ikke at det er et rollespill. Ta for eksempel GTA5. Vi har tre folk og velge i og en åpen verden. Gjør det GTA5 til et rollespill? ;) Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Heh, for meg ble serien ødelagt allerede med Oblivion. Skyrim dro den enda lengre ned i søla, og Elder Scrolls Online står i fare for å drukne den fullstendig.

Det som redder de to første er mods laget av brukergruppene.

Noengang sett en MMO hvor mods er mulig ?

Ikke det ?

nuff said.

Lenke til kommentar

Hehe, ble litt fristende, sorry. :p Men ja, er enig i at mods er viktig. Jeg spilte ikke Oblivion noe særlig, men Skyrim har blitt morsomt med mods. Spesielt når man løper rundt som jedi med lyssverd. :p Skjønt det sier jo sitt at man er nødt til å modde spill for å få de spillbare. Da var det bedre med Fallout; New Vegas. Det er meget bra som vanilla, men med mods ble et bra spill enda bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...