Gå til innhold

Dommedagsprofet spår atomkrig før jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spår jordens undergang, jeg spår at denne jula blir veldig bra! :D (mine evner rekker dessverre ikke lenger enn min egen nesetipp, så ville ikke forventet at spådommen gjelder for andre enn meg selv og kjæresten)

 

Dog tror jeg spådommen min er mer nøyaktig enn visse andre i artikkelen for å si det sånn... XD

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Mormoner. Ekstra Bladet. Nuff said.

 

Det verste er om at det fortsetter på denne måten til verden faktisk går under, vil før eller siden noen få rett, selv om de ikke har "spådd" en dritt.

Ja, de har jo holdt på slik i tusenvis av år, og fortsetter sikkert i tusenvis av år til. Og de vil nok få rett til slutt, men når de først får rett så er det ingen som kan bry seg, eller å ha rett for. :p

Lenke til kommentar

Høres ut som om noen bare ønsker å slenge seg på en annen dommedagsprofeti. Det er jo den letteste veien for å overbevise folk, så slipper de finne opp hjulet på nytt. Bare å basere seg på en annen mer nærliggende frykt. Smart.

 

Global oppvarming er jo i astronomisk sett og om du ser det fra en fysisker sin side, nesten positivt. Du øker energipotensialet på jordkloden, og en stor fordel til organisk materiale som får nytt påfyll av CO2, som er en nøkkelsten for de planter og organsimer som tar i bruk det. spesielt med tanke på hvor lite CO2 det er i lufta.

 

For oss mennesker derimot, så er det på ingen måte en dommedag, men starten på noe nytt. Vi vil måtte endre oss litt med tanke på måten vi lever på, og noen vil måtte flytte litt på seg.

Sett i lys av at mennesket er den mest tilpassningsdyktige rasen på jorden, og det faktum at vi mennesker har overlevd langt værre ting bør være en indikasjon på det.

 

Men mange koser seg slik de har det nå, og frykter alt som er nytt, og det er helt naturlig. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-jS6upa

De har som sagt holdt på i tusenvis av år, så de forsvinner garantert ikke, men forsvunnet fra ditt omdømme ville de nok gjort om media ikke skrev om dem ja. ;)

 

Om media slutter å skrive om det, er det jo faktisk påtide å begynne å bekymre seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Men bare for å skape litt mer diskusjon her.

 

Atomkrig er kanskje blitt litt "ut", men du har jo mange andre situasjoner som kan skape "undergang", typ oil peek (mange mener vel dette har skjed alt, at vi bare kan vente på konsukvensene), solstormer, polendringer, osv. Om noe av dette skulle skje ville vel en del mennesker forsatt overleve, men det ville vel blitt sosial- og økonomsik kolaps, som igjen ville ha skapt jordensundergang?

 

Setter en peng på Oil Peek innen 15 år :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...