Gå til innhold

Google sensurerer «thepiratebay»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

thepiratebay gir meg thepiratebay.se som første treff, så ser ikke at det er noen endring jeg

Gå til google.com.

Skriv inn noe random. F.eks "Kitchen". Før du har trykt enter, kommer det opp et automatisk søk, som viser treff.

 

Prøv nå med thepiratebay. Intet automatisk søk.

 

Det er "sensuren". Trykk enter, så får du frem søket... :p

Lenke til kommentar
Med andre ord har du vært innom piratebay.se før og firefox husket dette

Det har jeg vært ja, men det var ikke pga det, da jeg brukte søkemotoren og ikke adressefeltet. Det var første treff etter at jeg trykte søk - der tror jeg ikke de sorterer etter hva man har vært på før. (tror det er 2 ganger jeg har vært der) Testa i Opera og samme der, så det er nok kun på google.com/no dette er.

Lenke til kommentar
thepiratebay gir meg thepiratebay.se som første treff, så ser ikke at det er noen endring jeg
Gå til google.com.Skriv inn noe random. F.eks "Kitchen". Før du har trykt enter, kommer det opp et automatisk søk, som viser treff.Prøv nå med thepiratebay. Intet automatisk søk.Det er "sensuren". Trykk enter, så får du frem søket... :p

 

Hahaha. For en elendig sensurering. Tviler på at google bryr seg så merkverdig om dette, selv om jeg tror de står for å holde det fritt.

 

De som ikke klarer å finne fram til de sensurerte stedene/frasene på bakgrunn av dette, fortjener det ikke uansett.

 

De fleste trykker da enter om det bare er hvitt på skjermen? Noe som gjør sensureringen ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...