Gå til innhold

Verdens letteste ultrabook blir ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper prisen på denne ville økt med rundt 4-500 kr for ett brukbart panel. Da ville maskinen gått fra uaktuell til veldig aktuell.

 

Hvordan kan det ha seg at Apple som ikke produserer noe av sin hardware presser inn nifse paneler i maskinene sine og fortsatt tjener enormt mye per maskin solgt?

Lenke til kommentar

Jeg vet vertfall hvordan det er med meg. 768p gjør denne uaktuell uansett pris. Ser ut som om man fortsatt må vente på en kvalitets-laptop med brukbar oppløsning. (Og et kvalitetspanel).

 

Det er da allerede kommet? Asus Zenbook Prime har jo et 13,3 tommers IPS panel på 1080p, med unntak av litt "backlight bleed" så er det panelet utrolig bra.

Lenke til kommentar
Og der trynet Toshiba. For dårlig oppløsning. Kunne satset på minst 1600x900.
Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg foretrekker 1366x768 og heller spare en tusenlapp. Penger gror ikke på trær, det gjør heller ikke hd-paneler. Det kommer sikkert uansett en dyrere versjon med full hd om en stund.

 

Kjøp en annen maskin med bedre skjerm og mer vekt da ;-)

Lenke til kommentar

Jeg vet vertfall hvordan det er med meg. 768p gjør denne uaktuell uansett pris. Ser ut som om man fortsatt må vente på en kvalitets-laptop med brukbar oppløsning. (Og et kvalitetspanel).

 

Det er da allerede kommet? Asus Zenbook Prime har jo et 13,3 tommers IPS panel på 1080p, med unntak av litt "backlight bleed" så er det panelet utrolig bra.

 

Ja har sett litt på UX31A, men som du sier sliter den med backlight bleed og en elendig trackpad. Den er også i dyreste laget.

 

Må forøvrig trekke tilbake at denne er uaktuell. Bestilte nettopp en på Lefdal til 5495. :p De har forøvrig fjorårets modell Z830 til 4495,- også. (Tilbud natt til torsdag 23.08. Frakten er også gratis for øyeblikket inkl express)

 

Blir en fin oppgradering fra en 2011 Macbook Air 11,6.

Samme vekt, raskere prosessor, dobbelt opp med ram, dobbelt så stor SSD, USB3, HDMI. Dessverre samme lave oppløsning som plaget meg ved Macbooken, men når jeg regner med å gå ca i null ved salg av Airen gjør den kjøpet(byttet) verdt det. Har andre maskiner til andre oppgaver. Denne blir med meg på farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...