Gå til innhold

PlanetSide 2-betatesten utsettes (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

256 mann på vær server? hehe, blir nokk flere enn det ja. Og spillet kommer ikke ut på ps3, ikke teknisk mulig ( Spillet tvinger min i7-2600k, med 560ti*2 i sli ned i knær til tider, og ja vet det ikke er optimalisert enda, men lell. )

Endret av Trulso
Lenke til kommentar

Fra wiki :)

 

PlanetSide 2 will be a re-imagining of PlanetSide, featuring the same world, factions and taking place at roughly the same time period. As in the previous game, it will feature territory control in an open-world, large battles featuring up to 2000 players on foot or in land/air vehicles.

 

Så då er det berre å glede seg :D

Lenke til kommentar

Veldig synd dette spillet får mikrotransaksjoner. Utsett det så lenge dere vil!

 

Hvorfor er det synd?

 

Om de virkelig gjør det på den måten de sier (som er veldig lik Tribes:Ascend's måte) ser jeg ikke problemet. Om PS2 ender opp som ett godt og underholdende produkt er det verd å bruke penger på uansett for min del.

Hvor bærekraftig det er å kun ha inntekt via spilleres mulighet for å skreddersy sin karakter utseendemessig er en annen sak.

Lenke til kommentar

Mikrotransaksjoner forpurrer absolutt alt.

 

For min del forsvinner gleden dersom ikke alle stiller mest mulig likt.

Det kommer jo helt an på hvordan det implementeres. Det finnes etterhvert mange spill som gjør dette på en god måte.

 

Jeg kan fint betale for skins og tilgang til visse områder, og til og med mulighet for å gå raskere opp i lvl i visse spill (f.eks World of Tanks som er i grenseland), men jeg spiller ikke spill hvor man betaler for fordeler i selve spillet i forhold til andre spillere. Det bør f.eks ikke være mulig å kjøpe utstyr eller andre ting som påvirker balansen i spillet mellom spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...