Gå til innhold

Guild Wars 2 får slippdato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte TERA ved launch, og så prøvde jeg GW2 beta for et par uker siden. Det første som slo meg er at TERA og lignende spill får et problem med å gjøre rede for det faktum at de koster 100,- pr. måned å spille, mens GW2 som er like bra, eller bedre ikke har noen månedsavgift.

 

Istedefor å kjøpe Tera kunne du ha spilt L2 istede, mer eller mindre samme spillet har jeg hørt..

Venter til GW2 kommer på salg fordi jeg likte egentlig ikke GW1, men har lyst til å prøve GW2

Lenke til kommentar

Istedefor å kjøpe Tera kunne du ha spilt L2 istede, mer eller mindre samme spillet har jeg hørt..Venter til GW2 kommer på salg fordi jeg likte egentlig ikke GW1, men har lyst til å prøve GW2

 

Hva er det du egentlig ikke likte ved GW1? GW2 er et helt nytt spill der Arenanet har gjort alt for å fylle manglene til GW1, ville ikke dømt spillet kun fordi jeg ikke likte det forrige.

 

 

Lenke til kommentar

Har hørt mye bra om spillet, fra betatester, fanboys etc. Har vært veldig skeptisk til ncsoft, likte ikke guild wars 1, så jeg hadde ikke noen spesielle forhåpninger til gw2. Nok en wow klone? Så spilte jeg stresstest i går, da fikk jeg servert en meget lekker rett, en god forsmak på hva som står på resten av menyen. Spillet ser bra ut, flyter bra, flotte kampanimasjoner, heftige angrep, flott stemning, og når man akkurat tenker, shit der døde jeg, bare 3% igjen av livet til mobben jeg slåss mot. Pokker, nå må jeg starte forfra, men neida, ikke i GW2. I stedet for å dø, så kommer det opp en angrepsmeny med 4 angrep, jeg slår fra meg alt jeg har, så dør fienden og bang, så er jeg i livet igjen. Pretty frigging awsome spør du meg. Free to play, jada, liker det, men det viktigste for mange av oss mmmmmm fans, det føles som wow, men samtidig ikke wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...