Gå til innhold

Han kan aldri komme tilbake til jorden igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det virket jaggu ikke mye forlokkende, når man leser "hele pakken". Men så er man vel heller ikke i målgruppen for deltakelse, hvis de ikke skal ha med én som kan henge i ett horn på veggen.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være blant de første som koloniserer mars, Jeg står i fare for å leve et temmelig kjedelig og ubetydelig liv, å bli en av de 100 første til å kolonisere en planet er derimot passe historisk betydelig ;)

 

Jeg ville sagt ja til å ta en enveistur til Jupiter hvis jeg fikk kjangsen. Verdensrommet er virkelig en av de drømmene jeg har hatt siden jeg var en liten dritunge :p

 

-frank

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Man har god tid til og laste ned serier osv! Men, multiplayer over nett kan nok bli ett lite hinder :)

 

Så givende det må bli å sitte i en hermetikkboks på Mars, og titte på hva de forlyster seg nede på jordkloden ..... i all fremtid ....

 

major Tom to ground control ...

 

http://www.youtube.com/watch?v=D67kmFzSh_o

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+513

kanskje finner de olje der. Om det har vært liv på mars. Da kan de returnere. Etter hvert eller man kan sende dem delene og drivstoffet sånn litt etter litt og så kan de sette sammen en rakett selv.

 

Men det jeg tror er at man bør etablere en romstasjon i bane rundt mars først slik at man kan etablere en bedre com link. Med frammtidig teknologi. Laser kan benyttes istendenfor radiobølger.

 

Turbaserte strategispill bør være fullt mulig å spille med jordboerne. Men ikke sanntid. Med så treg latency.

 

Men sant som sagt de første beboerne må ha veldig lite å leve for.

 

Men det kan også være den beste måten å straffe de verste forbryterne på. Sende dem til Mars og få de til å opprette byer der.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror jeg står overBare tanken på å leve resten av livet in en blikk tønne..Har jo mer plass å boltre seg på i fengsel og der kommer de jo ut etterhvert..

 

Kanskje nettopp det kan være løsningen. Kriminelle med livstidsdom/dødsdom som får et alternativ, om å reise til Mars. Verden har blitt kolonisert på lignende vis før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...