Gå til innhold

Sniktitt: Divinity: Original Sin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilhengere av de første spillene kan glede seg over at Divinity: Original Sin går tilbake til tredjepersons isometrisk fugleperspektiv.

 

JAAAAAAAAAAAAA!

 

Mer overraskende er det nok at Original Sin får rundebaserte kamper. Her må du altså ta stilling til hvilke bevegelser eller handlinger du vil prioritere før fienden gjør sine trekk.

 

JAAAAAAAAAAAAA^2!

 

Larian tar kanskje sjanser når de forandrer så mye på konseptet samtidig som de går tilbake til fugleperspektiv.

 

Snarere tvert i mot. De har nok sett Wasteland 2 sine 3 millioner innsamlede dollar på Kickstarter. (For ikke å glemme Shadowgate) Rollespillfans er sulteforet på isometriske turbaserte spill, og Larian gjør lurt i å rette seg mot disse spillerne i stedet for ARPG-fansen.

Lenke til kommentar

 

Larian tar kanskje sjanser når de forandrer så mye på konseptet samtidig som de går tilbake til fugleperspektiv.

 

Snarere tvert i mot. De har nok sett Wasteland 2 sine 3 millioner innsamlede dollar på Kickstarter. (For ikke å glemme Shadowgate) Rollespillfans er sulteforet på isometriske turbaserte spill, og Larian gjør lurt i å rette seg mot disse spillerne i stedet for ARPG-fansen.

De er nok alt for langt i utviklingen til at Kickstarter har hatt noe å si der. Dessuten ville i utgangspunktet Larian ha turbaserte kamper i Divine Divinity og Beyond Divinity også, men det var ikke utgivere interessert i.

Lenke til kommentar

De er nok alt for langt i utviklingen til at Kickstarter har hatt noe å si der. Dessuten ville i utgangspunktet Larian ha turbaserte kamper i Divine Divinity og Beyond Divinity også, men det var ikke utgivere interessert i.

 

Sånn som jeg har forstått det, så har de brukt mesteparten av tiden opp til nå på å lage spillmotoren, så et designvalg som turn based/real time kan fint ha blitt tatt nå nylig. Nå ser jeg at de sier inspirasjonen er Ultima VII, så mulig avgjørelsen allerede var tatt, ja

Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til. Elsker Divinity spillene fordi de er blant de få fantasy spillene som ikke tar seg selv så altfor seriøst.

Har savnet turbaserte isometriske spill og jeg håper det gjelder andre også. Hvis det blir et bra spill håper jeg det selger godt slik at flere spillselskaper tør å satse på den sjangeren igjen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...