Gå til innhold

Musa som holder hånda svettefri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har erfaring av at hånda blir iskald når jeg spiller med hånd som svetter, uavhengig om rommet er 15 grader eller 30. en vifte vil jo bare effektivisere nedkjølingen av hånda. Spiller jeg spill som får meg til å svette ekstra mye, blir man tilslutt alt for kald og må avbrye spillingen.

Lenke til kommentar

Lim + et stykke fra en gammel ullgenser = samme nytten.

"GamerHasker"?

Det vil si, jeg kjøpte noen tuppløse hansker på H&M i bomull da. Jeg blir fortsatt svett på hånda men hansken absorberer det slik at jeg holder like godt i musa selv etter mange timer.

Endret av MariusOX
Lenke til kommentar

Jeg har erfaring av at hånda blir iskald når jeg spiller med hånd som svetter, uavhengig om rommet er 15 grader eller 30. en vifte vil jo bare effektivisere nedkjølingen av hånda. Spiller jeg spill som får meg til å svette ekstra mye, blir man tilslutt alt for kald og må avbrye spillingen.

 

Då burde du vurdere ein annan sittestilling. Dette er tegn på dårlig blodtilførsel i handa.

Lenke til kommentar

Vil forsåvidt anbefale forløperen til denne, "Black element". Skal lete lenge for å finne en mus med slike specs til den prisen. Tilsvarende fra etablerte merker som razer og steelseries koster gjerne det dobbelte, om ikke mer. (slik var det hvertfall dengang jeg kjøpte)

Lenke til kommentar

"Viften skal være ganske fri for bråk, med et støynivå på 21.7 dB" Synest ikkje 22db er så forbanna stille.. man vil jo legge godt merke til den konstante susingen..

 

Personlig så svetter eg såpass lite i handa forran en pc att det heller ikkje er myntet på meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...