Gå til innhold

Sniktitt: Far Cry 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv om studioet også utviklet førstepersonseventyrene til Desmond i Assassin’s Creed: Revelations.

 

Trur kanskje eg hadde spandert litt korrekturlakk på CV-en om eg hadde vore medskyldig i det der.

 

Dette kampropgreiene høyrest ut som ein slapp gimmick i det som så langt teikner til å verte ein oppreping av Far Cry 2-MP - morsom map editor, modusen avfolka i løpet av ein månad.

 

Løsningen virket i utgangspunktet enkel, men da jeg utilsiktet løp bort til nærmeste lagkamerat, aktiverte mitt kamprop og han svarte med sitt eget før vi sammen løp mot fiendens posisjoner som én enhet, demonstrerte det systemets genialitet.

 

Mangler det eit avsnitt her, eller var det berre eg som ikkje forstod nøyaktig korleis dette - du sprang bort til ein kar og gaula, også gaula han tilbake, og så sprang de mot fienden - demonstrerer kor genialt systemet er?

 

Ikkje akkurat overtydd, dette høyrest ut som klassisk "back of the box"-multiplayer. Lag, eit par-tre modi, førehandsdefinerte klassar, unlocks og etter kvart custom loadouts - dette er sjekklistedesign i 2012. Ingenting i teksten indikerer at det skal "tilby samarbeid på et helt nytt plan" eller er "unikt", før det på slutten vert stadfesta at jo, det er det. Gjenoppliving av falne kameratar er ikkje akkurat revolusjonerande. Til og med Mass Effect 3 har det. Firestorm er jo basically Rush frå BC2/BF3 omarbeidd til den ikkje-militære tropesettinga, som saman med psych gas og kamprop i staden for killstreaks tydelegvis er det einaste "unike" med heile affæren.

 

Du beskriv ingen mekanikk som skal hindre folk i å ta kontrollpunkt eller tenne fyr på oljetønner gjennom soloraid, som ein garantert kjem til å ha like mykje av når ein speler Far Cry 3 public som du finn i både Battlefield og CoD public. At samarbeidet går på skinner på presse-events er ikkje akkurat uvanleg - for den jamne public-spelar kjem det ikkje til å gå så ryddig føre seg.

 

Sist saknar eg og litt konkret informasjon. Som til dømes: Kva for ein plattform fikk du teste på? Tar Ubisoft dette seriøst nok til å opne for dedikerte serverar, eller køyrer dei P2P-hosting fordi dei veit alt no at ingen kjem til å spele dette når vi skriv november 2012?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

*Innmari* fin grafikk(!!), garantert slappeste klisjèfylte historien _i Ubisofts historie_ (den j*vla familiebedriften), og ikke minst same shit new wrap, istedenfor å forbedre MP gameplaymekanikker som allerede finnes. Åhh, ikke la oss glemme den HERLIGE drm'en de kommer til å kjøre ned i halsen på deg med bulldozer og hestekjerre.. Husket jeg å nevne MP gameplaymeka. . . ja.. Jaja, Godt jeg kan lene meg tilbake på en nydelig grafisk opplevelse i hvertfall, mens hjernen råtner opp innenfra av den gode historien, og jeg gnisser tenner av stresset rundt drm'en som truer med å slette PC'en og poste kredittopplysningene mine på webben om nettet skulle falle ut..

 

Sagt det før, sier det igjen; FØKK ÅFF Ubisoft!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv er jeg videre veldig intressert i det jeg synes er meget viktig i FPS Animasjon + Grafikk, for ikke mange som kan nekte på at til syvende å sist så er det dette som er kult å se på i et FPS. Nå kan man overleve leeenge med Genial Animasjon\fysikk som feks jeg mener CS Source\HalfLife2 har, for Graikken her ser litt konsollish ut samtidig som den ser ganske bra ut også, så da blir spørsmålet hvor mye fysikk er det i dette?, tviler sterkt på at det er ilke mye som i PC Spillet Crysis 1. Er selv mest spent på dette, men fikk ikke mange bekreftelser\hint om dette i dette innlegget. Er spillet laget for konsoll så konverttert til Pc er det jo dødt løp for min del... Crysis 2 grøss.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

At de en gang gidder bruke penger på en såkalt "Multiplayer", is beyond me. Sleng på en utdatert grafikk motor, pluss en idiotisk kopi beskyttelse, ja da sitter du igjen med en gjeng griske franskmenn som aldri skulle hatt noe med spill å gjøre.

 

Folk kommer til å glemme dette spillet like fort som FC2.

Endret av HylendeUlf
Lenke til kommentar

Jeg savner mer informasjon om kartredigeringsverktøyet (jøss, så feil det blir på norsk), jeg er en smed til å bruke dagesvis på å lage kart, og kommer nok til å sitte med det når FC3 også dukker opp. Jeg håper dere kan spørre litt mer rundt dette ved neste korsvei, nå hadde Ubi uansett ikke kommet til å svart på det (jeg forstår det slik at dette er noe de jobber med nå), men nærmere release så kanskje de tør svare litt mer på det?

Lenke til kommentar

Jeg boikotter Ubisoft spill med unntak av Heroes, Ubisoft er bannlyst fra mine PCer, med unntak av Heroes eller Ubisoft er svartelistet, men jeg gjør et unntak for Heroes ... etc etctrololololol :)

 

Så da påstår du altså at Assassin's creed serien for eksempel er dårlig da? Siden heroes av alle spill er et unntak mens resten av spillene som ubisoft lager er det ikke snakk om å legge i hyllen? Har dette noe å gjøre med den fiasko DRM som ubisoft er kjent for, eller er det andre grunner? Jeg har ikke opplevd noen som helst problemer med Assassin's creed, og syns det er de beste spillene ubisoft har laget, og ligger nær ved å slå battlefield 3 i gameplay, og Assassin's creed 3 ligger sikkert ganske likt angående grafikk og motor. Så har du far cry 3 som kommer 4 september, som sikkert også blir veldig bra. Du går glipp av veldig bra spill ved å boikotte ubisoft, og for hvilken grunn egentlig? DRM har aldri vært et problem for meg med de spillene som ubisoft lager.

Lenke til kommentar

Jeg boikotter Ubisoft spill med unntak av Heroes, Ubisoft er bannlyst fra mine PCer, med unntak av Heroes eller Ubisoft er svartelistet, men jeg gjør et unntak for Heroes ... etc etctrololololol :)

 

Så da påstår du altså at Assassin's creed serien for eksempel er dårlig da?

Kan du quote meg et sted hvor jeg påstår dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...