Gå til innhold

– Spill er som forhold (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"...en bit av Apple-filosofien; et bevis på din kreativitet og din estetiske sans"oh god...CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine

 

sannere ord skal man lete lenge etter

 

har gitt opp CoD serien for ei stund siden bla pga sjefen gikk ut og sa at dem ikke skulle ta betalt for nye maps før BO ble sluppet...ble mappakkene gratis....NOPE!

 

holder meg til DICE...dær har dem hvertfall vett nok til å ikke ta betalt for map pakkene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"...en bit av Apple-filosofien; et bevis på din kreativitet og din estetiske sans"oh god...CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine
sannere ord skal man lete lenge etterhar gitt opp CoD serien for ei stund siden bla pga sjefen gikk ut og sa at dem ikke skulle ta betalt for nye maps før BO ble sluppet...ble mappakkene gratis....NOPE!holder meg til DICE...dær har dem hvertfall vett nok til å ikke ta betalt for map pakkene

 

Ummm. Jo, de gjør det.

DICE gidder ikke en gang å lage nye kart. Rehasher gamle designs.

 

Har du link til hvor "sjefen gikk ut og sa at dem ikke skullet a betalt for nye maps før BP ble sluppet... ?

 

Jeg er enig i at CoD Elite er en pengepresse.

Men kom ikke og tro at andre er noe bedre.

For min del er ikke Activision de som gir meg vondest smak i munnen.

Tenk så mye ekstra de kunne sopt inn om de dro igang med Online Pass på CoD? Kanskje de, imotsetning til mange andre store utgivere, har skjønt at tilgjengelighet > alt ?

Lenke til kommentar
Ummm. Jo, de gjør det.DICE gidder ikke en gang å lage nye kart. Rehasher gamle designs.

 

Back to Karkand fulgte med for de som forhåndsbestilte.

 

De bygde kartene på nytt, ekstremt mye som er endret. Er alt i alt det samme, men 90% av byggene kan man nå gå inn i, og det meste kan sprenges i biter.

 

I MW2 tok de bare kart fra CoD4 uten å gjøre mer enn å legge til den falske sol/skygge effekten som gir inntrykk av bra grafikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Back to Karkand fulgte med for de som forhåndsbestilte.

 

For at du skulle ha et insentiv for å forhåndsbestille. De tar seg betalt for pakken om du ikke forhåndsbestilte.

Du betalte for en pakke som inneholdt spillet+BtK og fikk det.

 

Activision virker for meg som meget grådige og skal ha mest mulig penger, mens EA (og Ubisoft) prøver å kontrollere markedet ved streng DRM og maksimere profitt derifra.

Så Activision kryper litt høyere enn EA på meget mislikte utgivere i min bok.

 

Spesielt teit er det når folk i høye posisjoner fra disse firmaene kommer med "vi elsker spill"-kommentarer. Klarer ikke ta det seriøst.

 

Så mye de tjener iforhold til hvor lite de gjør, rettferdiggjør ikke å ta betalt for tjenester som burde være gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"...en bit av Apple-filosofien; et bevis på din kreativitet og din estetiske sans"oh god...CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine

 

QFT

 

"? Spill er som forhold

 

Activision filosoferer rundt betydningen av spillserier."

 

Skjønner ikke at Gamer.no har ork til å skrive om Activision og alt det tullballet de driver med når det er annet spennende å skrive om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Activision er etter min mening ikke lengre noe seriøst spill selskap. De er kun ute etter å tjene uhorvelige summer, uten å vise noe som helst teng på kreativitet. Spill for dem, er ikke annet en hvordan de kan melke hver eneste krone ut av godtroende forbrukere.

 

 

Synd at "DICE" er på go vei til å bli det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ummm. Jo, de gjør det.DICE gidder ikke en gang å lage nye kart. Rehasher gamle designs.
Back to Karkand fulgte med for de som forhåndsbestilte.De bygde kartene på nytt, ekstremt mye som er endret. Er alt i alt det samme, men 90% av byggene kan man nå gå inn i, og det meste kan sprenges i biter.I MW2 tok de bare kart fra CoD4 uten å gjøre mer enn å legge til den falske sol/skygge effekten som gir inntrykk av bra grafikk.

 

DOH du må jo betale for back to karkand hvis du ikke forhåndsbestilte. de er ikke noe bedre. de store spillselskapene er like ille hele gjengen.

 

du fikk med back to karand hvis du forhåndsbestilte, og på CoD fikk du med en viss periode av elite hvis du forhåndsbestilte. like ille!!! men jeg kjøpte spillene fra begge og likte begge godt. men de får ikke noe penger av meg gjennom tillegspakker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

For å kjøpe mye av ett spill trenger spillet i bli populært blant venner slik jeg ser det derfor er det sant at spill som selger mye er gode spill. Så sant også da at mange kan være uenig i dette om de ikke liker spillsjangeren eller typen.

Lenke til kommentar
Ummm. Jo, de gjør det.DICE gidder ikke en gang å lage nye kart. Rehasher gamle designs.
Back to Karkand fulgte med for de som forhåndsbestilte.De bygde kartene på nytt, ekstremt mye som er endret. Er alt i alt det samme, men 90% av byggene kan man nå gå inn i, og det meste kan sprenges i biter.I MW2 tok de bare kart fra CoD4 uten å gjøre mer enn å legge til den falske sol/skygge effekten som gir inntrykk av bra grafikk.
DOH du må jo betale for back to karkand hvis du ikke forhåndsbestilte. de er ikke noe bedre. de store spillselskapene er like ille hele gjengen.du fikk med back to karand hvis du forhåndsbestilte, og på CoD fikk du med en viss periode av elite hvis du forhåndsbestilte. like ille!!! men jeg kjøpte spillene fra begge og likte begge godt. men de får ikke noe penger av meg gjennom tillegspakker.

 

Dy fikk uansett mer med i DLC pakken til DICE enn bare noen maps, ett par kjøretøy nye våpen osv. KOmmer ikke de to nye mapsa til COD:MW3 for sånn rundt den samme prisen som hele B2K pakken kostet for de som ikke forhåndsbestilte?

Lenke til kommentar

CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine

 

Men det er jo tydelig et det er et marked for det, men alle COD spillere er jo idioter eller hva? En gjeng hjernedøde tullinger som ikke er i stand til å tenke selv....dem kan umulig ha noe interesse for spill siden dem liker noe jeg antar du ikke liker.

 

Alt dette Activision vs Dice greiene og Apple hatet er bare så patetisk, er bare synd så mange er så forskrudde i hode til å ikke kunne se det selv.

 

Jeg digger btw MW3,BF3 og Apple.....OG Microsoft...WTF liksom!

Lenke til kommentar

Man kan si mye dritt om Activision, men de vet hvordan de skal tjene penger. Her har vi forretningstopper som sier nesten rett ut at folk kjøper Apple produkter fordi det er hipt, ikke bare på grunn av produktet i seg selv.

 

Nå føler jeg meg veldig hipster hvis jeg sier at folk som kjøper hvert eneste nye CoD spill er sauer, men jeg har ingenting til overs for Activision når det kommer til CoD. Her snakker vi om en spillserie som virkelig har blitt ei melkeku. Serien stagnerte med MW2, og det føles som om det ikke blir lagt noe særlig innsats i serien lenger.

 

Føler man heller ikke skal kanonisere DICE/EA her heller. Både EA og Activision er selskap som tydeligvis vet mer om det å tjene penger enn det å lage spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker mw3, men det kan skyldes at jeg ikkke spilte cod4 multiplayeren nok til å bli mett på den. Cod multiplayer har alltid vært den samme siden cod 4. Liker forøvrig også bf3 så jeg ikke blir stemplet som en fanboy (for noe annet enn pc. PC er greit nok bedre enn konsoll).

Lenke til kommentar

CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine

 

Men det er jo tydelig et det er et marked for det, men alle COD spillere er jo idioter eller hva? En gjeng hjernedøde tullinger som ikke er i stand til å tenke selv....dem kan umulig ha noe interesse for spill siden dem liker noe jeg antar du ikke liker.

 

Alt dette Activision vs Dice greiene og Apple hatet er bare så patetisk, er bare synd så mange er så forskrudde i hode til å ikke kunne se det selv.

 

Jeg digger btw MW3,BF3 og Apple.....OG Microsoft...WTF liksom!

Jeg må si meg lei ev sånne som deg som ikke godtar at folk missliker det minst innovative spillet i historien. når ble det ikke lov å misslike?

Lenke til kommentar

CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine

 

Men det er jo tydelig et det er et marked for det, men alle COD spillere er jo idioter eller hva? En gjeng hjernedøde tullinger som ikke er i stand til å tenke selv....dem kan umulig ha noe interesse for spill siden dem liker noe jeg antar du ikke liker.

 

Alt dette Activision vs Dice greiene og Apple hatet er bare så patetisk, er bare synd så mange er så forskrudde i hode til å ikke kunne se det selv.

 

Jeg digger btw MW3,BF3 og Apple.....OG Microsoft...WTF liksom!

Jeg må si meg lei ev sånne som deg som ikke godtar at folk missliker det minst innovative spillet i historien. når ble det ikke lov å misslike?

 

Du vet dette med smak...det er ikke enkelt og det en person synes er bra kan en annen ikke forstå seg på. Og det er greit og helt fint, "problemet" oppstår når det på nesten hver eneste artikkel om et av disse produktene enten det er Battlefield 3, Modern Warefare 3 eller produkter fra fks Apple er bare masse diskusjon om hvem som er best og hvilke selskap som er den store stygge ulven osv.

 

Det er utrolig irriterende og frustrerende for personer som fks meg som ser svakhet og styrke i alle produktene. Jeg kan med hånden på hjerte si jeg liker alle disse produktene, men jeg er også i stand til å se forskjellene og målgruppen til produktene. Det finnes mange spill jeg fks ikke liker..mange jeg regelrett hater.

 

Jeg skal være såpass voksen å innrømme jeg skrev i et par artikler at jeg synes det nye Twisted Metal spillet var utrolig dårlig, men jeg går ikke inn på alle artikler jeg kan finne om spillet for å dele med "verden" min mening og at spillet suger. Det blir bare for dumt....

 

Om alle som fks synes MW3 er et bra spill (som er veldig mange millioner) hadde giddet å legge igjen en kommentar på hver eneste artikkel om spillet så hadde vi hatt et problem. Men dem er vel opptatt med å spille isteden for å klage...hva vet jeg?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...