Gå til innhold

– Popularius kommer dennesommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... og dette skal noen ha interesse av å kjøpe, fordi?

 

Er jo småkult å ha custom taster da, E-peen vokser en del cm da :)

men som Judgement sier så er jeg veldig skeptisk på touchtaster, tror jeg passer på denne inntil videre

 

Hehe. Ville heller gått for http://www.razerzone.../swtor/keyboard

Skjønner ikke hvorfor prisen er så ekstremt høy fra Art Lebedev.

 

Kan ikke si at de to tastaturene her helt like da, poenget med Art Lebedev er at hele greia skal være mulig å tilpasse til ditt ønske ifht. swtor tastaturet er bare høyre siden av tastaturet mulig å endre

Endret av silinox
Lenke til kommentar

Kan ikke si at de to tastaturene her helt like da, poenget med Art Lebedev er at hele greia skal være mulig å tilpasse til ditt ønske ifht. swtor tastaturet er bare høyre siden av tastaturet mulig å endre[/size]

Joda, det er greit. Men forstår ikke hvordan prisen kan bli så høy på produktene til Art Lebedev. Den "6-knappers" tingen man kunne kjøpe kostet jo rett rundt 3000kr mens Razer tastaturet koster $250 (ca 1500kr) for et helt tastatur, med 10 knapper som kan endres (ikon) + en multi touchskjerm etc. Razer burde virkelig laget et tastatur hvor alle knappene kan bytte ikoner osv. Tror de hadde fått det laget en god del billigere en art lebedev. :)

Lenke til kommentar
Kan ikke si at de to tastaturene her helt like da, poenget med Art Lebedev er at hele greia skal være mulig å tilpasse til ditt ønske ifht. swtor tastaturet er bare høyre siden av tastaturet mulig å endre[/size]
Joda, det er greit. Men forstår ikke hvordan prisen kan bli så høy på produktene til Art Lebedev. Den "6-knappers" tingen man kunne kjøpe kostet jo rett rundt 3000kr mens Razer tastaturet koster $250 (ca 1500kr) for et helt tastatur, med 10 knapper som kan endres (ikon) + en multi touchskjerm etc. Razer burde virkelig laget et tastatur hvor alle knappene kan bytte ikoner osv. Tror de hadde fått det laget en god del billigere en art lebedev. :)

 

Skal ikke gå så mye på hvorfor det er det siden dette er en vill gjettning på hvorfor men kan tenke meg at det har noe med produksjons kostnader å gjøre

Lenke til kommentar

Selv er jeg nå ganske lei hele Art Lebedev.

De har forsøkt i årevis å hype tastaturene sine og ser ut til å helt ha glemt at et tastatur til langt under 1000 lappen gjør en mer enn god nok jobb for de fleste. Og har man bruk for custom kyes så kan man jo bare lage det. Og for alle som synes det blir for vanskelig å huske så kan jo en løsning da være å få printet ut små klistremerker med ikoner som limes over tastene. Touch regner jeg med de aller fleste på hw bruker? Og selv de som ikke bruker touch klarer vel å huske norsk keyboard layout?

Lenke til kommentar

Og har man bruk for custom kyes så kan man jo bare lage det. Og for alle som synes det blir for vanskelig å huske så kan jo en løsning da være å få printet ut små klistremerker med ikoner som limes over tastene. Touch regner jeg med de aller fleste på hw bruker? Og selv de som ikke bruker touch klarer vel å huske norsk keyboard layout?

Hehe tja, blir fort litt arbeid om man skal bytte rundt på klistermerkene hver gang man bytter program\spill :tease:

 

Men ja, tastatur til 8000 er nok for de spesielt interesserte..

Lenke til kommentar

Selv er jeg nå ganske lei hele Art Lebedev.

De har forsøkt i årevis å hype tastaturene sine og ser ut til å helt ha glemt at et tastatur til langt under 1000 lappen gjør en mer enn god nok jobb for de fleste. Og har man bruk for custom kyes så kan man jo bare lage det. Og for alle som synes det blir for vanskelig å huske så kan jo en løsning da være å få printet ut små klistremerker med ikoner som limes over tastene. Touch regner jeg med de aller fleste på hw bruker? Og selv de som ikke bruker touch klarer vel å huske norsk keyboard layout?

 

Den løsningen med klisterlapper er ikke god nok.

 

Poenget er at man skal kunne ha taster som endre utsende alt eller hvilke programmer man bruker .

da holder det ikke med klisterlapper , siden man da må skifte dem flere ganger om dagen.

 

Berørings skjerm med en ramme over er en mye dårligere løsning en der hver tast var en skjerm.

I det miste så bør det være en uavhengig bevegelig ramme for hver tast.

 

Slik det er nå så fungere det bedre med en ren berørings skjerm

Lenke til kommentar

Selv er jeg nå ganske lei hele Art Lebedev.

De har forsøkt i årevis å hype tastaturene sine og ser ut til å helt ha glemt at et tastatur til langt under 1000 lappen gjør en mer enn god nok jobb for de fleste. Og har man bruk for custom kyes så kan man jo bare lage det. Og for alle som synes det blir for vanskelig å huske så kan jo en løsning da være å få printet ut små klistremerker med ikoner som limes over tastene. Touch regner jeg med de aller fleste på hw bruker? Og selv de som ikke bruker touch klarer vel å huske norsk keyboard layout?

 

Den løsningen med klisterlapper er ikke god nok.

 

Poenget er at man skal kunne ha taster som endre utsende alt eller hvilke programmer man bruker .

da holder det ikke med klisterlapper , siden man da må skifte dem flere ganger om dagen.

 

Berørings skjerm med en ramme over er en mye dårligere løsning en der hver tast var en skjerm.

I det miste så bør det være en uavhengig bevegelig ramme for hver tast.

 

Slik det er nå så fungere det bedre med en ren berørings skjerm

 

 

Ja værsågo Elgen bare bruk 8000 kroner på tastatur du.

Hvor mange custom keys bruker du egentlig? Til de programmene du daglig bruker eller ofte bruker så klarer du vel å huske hva du legger til feks F knappene? For de med teflonhjerne er det sikkert bra men for vanlige folk er dette hype.

 

 

Hehe tja, blir fort litt arbeid om man skal bytte rundt på klistermerkene hver gang man bytter program\spill :tease:

 

Men ja, tastatur til 8000 er nok for de spesielt interesserte..

 

En mellomløsning kan jo da være det andre tastaturet som ble linket her i tråden pluss klistremerker så kanskje elgen også får nok spesialknapper. Og om ikke så er det jo bare å spare og telle mynter.

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

Ja værsågo Elgen bare bruk 8000 kroner på tastatur du.

Hvor mange custom keys bruker du egentlig? Til de programmene du daglig bruker eller ofte bruker så klarer du vel å huske hva du legger til feks F knappene? For de med teflonhjerne er det sikkert bra men for vanlige folk er dette hype.

 

Ser du ikke poenget her ?

 

Hvis det blir for dyrt så kan de normale tasten være normale og de programmerbare tastene være skjermer.

Hvis du ikke ser det så er poenget at man har knapper som viser hva de brukes til i en hver situasjon samtidig som de gir tilbakemelding at de er trykket på

 

Siden mange også ønsker å bruke de vanlige tastene til kontroller under spilling så ville det være optimalt om også dem endre utseende

 

Her er det viktig at prisen er i forhold til markedet ellers er det ingen vits.

 

selv ville jeg sett maks pris på et slik tastatur til 1 000 norske kroner.

Klarer de ikke det så ser jeg ikke poenget med å laget et

Lenke til kommentar

Hehe. Ville heller gått for http://www.razerzone.com/swtor/keyboard

Skjønner ikke hvorfor prisen er så ekstremt høy fra Art Lebedev.

 

Du kan kjøpe tastatur , mus, musematte og headset i SWTOR serien og likevel sitte igjen med penger og et ganske stylish skrivebord :)

 

dette settet med en hvit 50" led skjerm , et hvitt glossy kabinett og en autentisk Stormtrooper drakt = star wars gasm

Lenke til kommentar

8000 for en ren gimmick som ikke faktisk gir deg noen praktisk nytte? Nei takk...

 

I tillegg så så det denne gangen passelig stygt ut - og klumpete i tillegg.

 

Nei snakk om ubrukelig produkt... for denne prisen så kan du jo kjøpe deg en 24" med touchbelegg som du kan dedikere til tastatur om du så ønsker (og ha mye penger til overs). Da kan du ihvertfall bruke skjermen til noe nyttig etter du har gått lei gimmicken...

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...