Gå til innhold

Nå kommer det PVR til alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er sikkert mange som skal kjøpe seg en ny slik ein.

 

dere får si ifra om dere da vil selge den gamle.

 

har en boks fra før som ligner på den nye. Fryktelig å se på. Minner, som noen andre har nevnt på her, om de gamle glisne boksene.

 

kunne godt tenkt meg å bruke 2010/11 modellen istedenfor, ser jo mye penere ut. hadde tenkt å fortsette å bruke dekoderen til det den ble kjøpt for (nemlig å se på tv,..hehe)

Lenke til kommentar

Ok prisen er litt stiv det er jeg helt enig i, men funksjonalitet begynner å komme seg samt skrytes den nye boksen nærmest opp i skyene av samtlige media som har testet den.

 

Fikk min for 2490,- (og beholde Sagem Dekoder) da jeg hadde Sagem PVR dekoder i huset fra før, og det skal sies at det er ikke mange PVR dekodere der ute og de fleste på markedet koster mer enn både 2490,- og 3490,-

Lenke til kommentar

Altibox sin PVR dekoder (ADB 5820) som kom for nesten 2 år siden, har heller ikke de to manglene som Hardware.no nevner. Den har jo både HD VOD filmer og man kan ha 2 opptak samtidig mens man ser på kanal nr. 3. Syns dette blir for svakt av canal digital. Hadde gjerne sett en test etterhvert av Alitbox Chill som såvidt jeg vet blir lansert om ikke så altfor lenge, tror dette produktet kommer til å revolusjonere hvordan man distribuerer TV i framtiden. (Ja jeg høres kanskje ut som en altibox fanboi, noe jeg gjerne også er, men syns det virker som de ligger langt foran de fleste konkkurenter. Men som man sier på engelsk, correct me if I'm wrong :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...