Gå til innhold

Overklokk PC-en med mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

funker ikke hos meg, serveren får ikke kontakt med afterburner og mobilappen får heller ikke kontakt med serveren ser det ut til så, what to do? (helst svar på PM siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å gå innom denne kommentartråden flere ganger :hrm:

Lenke til kommentar

Hmm, kan gjør det enklere å holde styr på temp osv uten å måtte ha oppe det flotte rosa in-game displayet.

 

Om du mente det ironisk så kan man skru det av.

 

Nei, bruker det for å sjekke temps og FPS, og spesiellt i WoW så tar det helt av å hopper rundt på skjermen :)

Lenke til kommentar

Hmm, kan gjør det enklere å holde styr på temp osv uten å måtte ha oppe det flotte rosa in-game displayet.

 

Om du mente det ironisk så kan man skru det av.

 

Nei, bruker det for å sjekke temps og FPS, og spesiellt i WoW så tar det helt av å hopper rundt på skjermen :)

 

du kan stille om både farge, posisjon, og størrelse på de tallene;)

Lenke til kommentar

funker ikke hos meg, serveren får ikke kontakt med afterburner og mobilappen får heller ikke kontakt med serveren ser det ut til så, what to do? (helst svar på PM siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å gå innom denne kommentartråden flere ganger :hrm:

 

Har du sett instruksjonsvideoen det er lenket til i artikkelen? Prøv å lek litt med hvilke porter den kjører igjennom, det kan løse problemet.

 

Det kan også være fullt mulig at du har en brannmur som setter sperrer. Du kommer langt på vei om du definerer at du sitter på et hjemmenettverk i Windows (fremfor f.eks arbeid eller offentlig).

 

 

Ellers finnes det et hav av forskjellige brannmurinnstillinger, avhengig av hvilken brannmur/router du har.

 

Dere er 2-3 uker for sen med denne nyheten. Mener til og med at amobil/ mobilen har skrevet om dette allerede!

 

Er du sikker på at det ikke er snakk om en tidlig versjon, kanskje i retning beta? Har du i så fall en lenke jeg kan kikke på? Jeg klarer nemlig ikke å finne denne saken hos hverken Amobil eller Mobilen, men det er fullt mulig jeg har oversett den :-)

 

Android Marked sier at appen ble oppdatert 25.juni, i går.

 

Se også lanseringsnotatene på Guru3D her, også fra i går: http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4052240

 

Slik vi har fortstått det, som er grunnen til at vi la denne saken inn i vår arbeidsliste, er dette versjon 1.00, RC3, den første "offisielle" versjonen som gjør at systemet fungerer uten alt for mye dill-dall og ustabiliteter :-)

Lenke til kommentar

så du trenger ikke MSI-hovedkort?

Nope. Det har ingenting med hovedkortet å gjøre, så det vil ikke lbi noe problem. Afterburner overklokker bare skjermkort. Men det skal sies at du kan bruke hilket som helst skjermkort. Litt usikker på hvor bra det funker til AMD-skjermkort dog...

 

er jo litt småsmart dette. men overklokking skal jeg personlig si at fungerer best i BIOS, men det er min personlige mening

 

 

To vidt forskjellige bruksområder så blir ikke sammenlignbart. BIOS er kanskje best til RAM, CPU og HK overklokking, men til skjermkort kan du gjøre nada. Afterburner derimot, er laget for nettopp dette, å overklokke skjermkort. :thumbup:

 

 

Lenke til kommentar

Funker det å underklokke prosessoren? :D hadde vært sykt gøy og gjort det på LAN når du er med kompiser og dem spiller så plutselig synker FPS noe sykt :!:

Det funker på skjermkortet, så du kan sikkert klare å klokke ned kompisen din sitt HD 5770 eller noe lignende til 300MHz og se spillet bli et slideshow. Takk for tipset ;)

 

EDIT:

Kanskje like morsomt å kjøre opp til 1200MHz core og se bluescreenen komme opp, da finner han ikke ut at det var deg heller :innocent:

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Ps. Det er ikke alltids man klarer så fryktelige lave underkloks heller. Det er på samme måte som overklokking, det gjør maskinen ustabil etterhvert. MEN det er vel like morro!? :w00t:

 

Har selv tatt å undervoltet CPU'en til noen bekjente av meg gjennom BIOS (som ikke var uskyldig, bla. pga facerape) på et LAN. Kan bli mye gøy av å se skammen og håpløsheten når en person taper hver runde i X-spill pga Bluescreen. :ph34r: Ellers mye morro man kan gjøre i BIOS.

 

Moralen er vel: Ikke kødd med PCen til en som kan mer om PC enn deg... Det hjelper fint hvor sikkert passord du har i Windows, kryptering etc.. Er det BIOS-passord, så kan vel BIOS-batteriet også lett fjernes. laugh.gif

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Asus har jo eit lignende, men det funker over blåtann, blåtann dings som står på hovedkortet som forteller telefonen info.

Der kan du skru av, på, overklokke, og gjere ei heil del i BIOS.

 

Du kan også stappe ein usb kabel i mellom pc'ene og styre hovedpc'n fra ein anna pc.

 

 

 

 

 

 

 

 

Siste versjonen er nok best, men litt gammal.

Ingen tulle Windows program der nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...