Gå til innhold

Vi bevæpner oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, mitt definitive favorittvåpen må være M1 Garand fra Medal of Honor. :p Treffsikkert og lager en festlig lyd når magasinet spretter ut. *Tjing*

Ellers så er nok lightsabers fra Star Wars seilende opp som en god nummer to.

 

Ikke noe fancy med andre ord.

 

Rautepølser er en av de bedre betegnelse på kyr jeg har lest på en stund :D

 

/EDIT

 

Jeg må nesten rette meg selv. Det absolutt tøffeste og røffeste våpenet som noen sinne er laget må jo være Badgergun:

dismal3.jpg

...En greveling grevelang...

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Kan det å gjøre seg om til en drage være et våpen?

Det er min personlig favoritt, hvis ikke så må det bli Blunderbussen fra Red dead redemption undead nightmare, hvem vil ikke ha et våpen du kan putte bein å masse dritt i for å så gjevne alt organisk materiale forran deg til pene store blodflekker...

Lenke til kommentar

Sjølv ville eg gått for stimpacks i Fallout 2 (hugser ikkje om det fungerte i Fallout 1 også), var ei stor glede å stå bak eit intetanande offer, pumpe det fullt av medikament og vente til det låg langstrak på bakken. Folk rundt deg ana ingenting om du hadde gjort det diskre nok. Herlig. Det saman med det å snike granatar og andre eksplosivar inn i inventaret til intetanande sjeler er vel dei to einaste våpna som har gjort meg til ein lystmordar. Alle andre våpen har vore eit middel for å nå eit må -, med mine favorittvåpen var det einaste målet å stille mine eigne sadistiske sider. MOHAHA

Lenke til kommentar

Hvis det er ett våpen jeg skifter til hele tiden, og holder meg til en god stund må det være den kjappe, effektive og nydelig formet Assassins Creed: Brotherhood dolken, (den beste). Noe som gjør denne dolken helt ufattelig bra er farten på den; at den kan gå fra en person til den andre i løpet av millisekunder med ett lite hopp og som en bonus får man de kuleste combo-slaktene, med flere syke henrettinger. Denne kniven lover timevis med tøffe slosskamper og nøkkelen til å ha det moro i dette spillet uten å gjøre oppdrag.

Bli bedre kjent med den! :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke det mest effektive våpenet man får tak i,men det mest artige:

http://www.youtube.com/watch?v=ph4QnbLSuhU

Bensinkanna i POSTAL 2.Helt på trynet psykovåpen...flirer enda av dette selv om det årevis siden jeg spilte dette.Husker jeg så en demo av dette spillet rett før det kom ut hvor bensinkanna brukes mot en parade av elefanter og det tok helt av..verdens mest upolitisk korrekte spill,kanskje derfor det er så artig også,fordi utviklerne tar opp tema som ingen andre tør!

 

Gutta som står bak spillet virker minst like gale som spillet selv...men men det er fortsatt bare et spill.

Det er bensinkanna,og HABIB the shopkeeper som er noe av det mest sinnsyke i spillet.

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Veldig mange artige våpen å velge mellom men den ene jeg alltid vil huske, selv om den ikke er den mest innovative, er railgun fra Red Faction 1. Det å kunne skyte gjennom vegger var kult men det var lyden den ga fra seg som gjorde den så tilfredsstillende å bruke. Den hadde den "oomphen" som jeg skulle ønsket andre spill våpen har. Andre våpen som ligger på samme nivå er vel tool gun fra garrys mod og nano rifla fra red faction guerilla.

 

Edit: Centurion minte meg om Postal, så jeg må neste ta med maskingevær som skyter katter, bokstavelig talt. Mang en gang har jeg funnet meg selv fyre av hundrevis av katter opp i himmelen for så å sitte og le manisk når de kommer regnende ned.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EVyGyFN65Tk

Endret av ghost_ronin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...