Gå til innhold

Sniktitt: Uncharted 3: Drake's Deception (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle ønske jeg hadde en ps3 :(

 

Bare Uncharted spillene gjør det verdt å skaffe seg en PS3 :) Og 3'ern er et av spillene jeg ser mest fram til i år.

 

Det må jeg si meg helt enig i! Jeg har så og si fullført Uncharted 2 fire ganger og jeg kommer nok til å fullføre

det en gang til før 3eren kommer.

 

Så jeg må nok se til å kjøpe 1eren også, har bare lånt det av en kamerat.

 

Nei, dette er virkelig PS3 sitt flaggskip. Like bra detaljert som Crysis

(ja,om man kjører det i 720p på full detaljer, ikke dersom man kjører det på det høyeste og med en oppløsning på 2000xXXXX punkter da..hehe.)

Som om ikke det var nok er modellering på folkene like bra som i Mass Effect serien...og sammenligningen kan fortsette og fortsette..

men det er jo historien og "skuespillet" jeg ble bergtatt av!! :-DDD

 

Hehe..er visst veldig fan av dette spillet ja... 8-D

Lenke til kommentar

Litt merkelig at anmelder trekker ned på skytedelen av spillet, er enig i at de tingene som blir nevnt ikke alltid fungerer like bra, men prøv også å se å trekk frem de tingene Naughty Dog gjør bedre enn alle andre tredjepersons skytespillene der ute i dag.

 

Jeg ville trukket fram hvor utrolig lett spillbart spesielt Uncharted 2 er. Ingen andre spill jeg har spilt gjør alt like sømløst og flytende som dette spillet gjør det. Dekningssystemet har jeg ikke sett maken til, og måten de legger animasjoner oppå hverandre for å holde gameplayet intakt er ganske imponerende. Etter å ha spilt dette, så er jeg blitt bortskjemt når det kommer til tredjepersons skytespill. Ingen andre spill føles like spillbare og gjennomførte ut som Uncharted 2.

 

Takk for ellers fin artikkel.

Lenke til kommentar

Uncharted-serien er veldig flotte å se på og oppleve, men å spille spillene er en rimelig middelmådig affære. Som artikkelen nevner er skytinga på sitt beste helt OK, og for min del er ikke alltid historiefortellingen på sitt beste heller. Er enkelte snarveier som tas som drar totalinntrykket ned og lager en for meg "dum" innpakning av serien.

 

Jeg gleder meg allikevel til Uncharted 3, Naughty Dog klarer å lage noen virkelig fine omgivelser i sine spill.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noen skytespill på PS3, så hva er det konkret som er middelmådig med skytingen i Uncharted-serien? Er det bare at fiendene tåler så utrolig mye?

Ellers håper jeg vi får mer sniking og stealth i 3-en. Dette ble det mer av i 2-en, men i veldig liten grad egentlig. Vi fikk også crossbow som et lydløst våpen, og flere slike hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noen skytespill på PS3, så hva er det konkret som er middelmådig med skytingen i Uncharted-serien? Er det bare at fiendene tåler så utrolig mye?

Ellers håper jeg vi får mer sniking og stealth i 3-en. Dette ble det mer av i 2-en, men i veldig liten grad egentlig. Vi fikk også crossbow som et lydløst våpen, og flere slike hadde vært kjekt.

 

Et av problemene du nevner er at fiendene tåler litt i overkant mye, og dette medfører noen ganger at du føler du skyter på dukker. Videre kunne både treffbildet og siktingen vært mer stabil, samtidig som det var en litt mer subtilt skille mellom våpnene. Jeg skal ikke ha det til at det er veldig dårlig, men om man skulle forbedre noe, er dette punktet jeg ville brettet opp armene på. På den andre siden, som jeg nevnte i artikkelen er det ikke skytingen som definerer Uncharted-spillene, så dette er noe de aller fleste klarer å leve med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...