Gå til innhold

Gears of War 3 utsatt (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i, gi f i en diger popup når jeg kommer innom gamer.no da, det holder med ordinære banner.

 

Ellers er jeg ikke så deprimert over utsettelsen, henger langt etter på spillfronten ettersom jeg prøver å være ordentlig student.. MassEffect2, Mafia2, BioShock2, Alan Wake..og utrolig mye mer..jeez..

Lenke til kommentar

Dette ligner på et litt uspekulert spill fra Microsofts side. En siste stortittel før Xbox 720 slippes for å tømme lageret for 360-er?

Hva med Kingdoms og Kinect-titlene Project Draco og Codename D? Du har heller ingen anelse om hvilke andre spill MS planlegger å lansere til Xbox 360 i 2011 eller 2012.

 

Når det er sagt så hadde jeg ikke hatt noe imot om det kom en ny Xbox i 2012. 7 års levetid er mer enn lenge nok for Xbox 360.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at er ny Xbox bør være på plass i løpet året 2012. 2011 blir for tidlig, men en mulig annonsering/hinting på neste E3 eller enn annen gaming- begivenhet ser jeg ikke helt 100% bort ifra.

 

Gears 3 skal skaffes, selv om det er smør på flesk. En optimalisert versjon for en heavy PC hadde vært kulest.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...