Gå til innhold

Gran Turismo 5-datoen klar (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fremdeles sagt noe om det er skademodell på alle bilene ? Eller er det bare premium bilene ?

 

Det er vel forskjellige varianter av skademodellen. Det er bare premiumbilene som kan få bulker og få revet av deler av bilen. På de andre bilene blir det vel bare riper og misfarging. Er slik jeg har forstått det hvertfall :)

Lenke til kommentar

Hadde kjøpt dette uprøvd, sammen med en PS3, om det hadde kommet på noen av de tidligere lanseringsdatoene... Nå derimot har vi jo Forza 3 så noe garantert kjøp er det ikke. Får se hva anmeldere sier når det er i butikken, så kanskje.

 

Da kan du like gjerne forhåndsbestille med en gang.

PS3 eksklusiver får 9 eller 10 av 10 over alt uansett hvor bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig det er.

 

Edit: Mista visst litt tekst.

 

Gleder meg til å prøve det. Hadde fantastisk mye gøy med GT4!

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Da kan du like gjerne forhåndsbestille med en gang.

PS3 eksklusiver får 9 eller 10 av 10 over alt uansett hvor bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig det er.

 

Enig fordi oppfattelse av hva som er bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig er veldig subjektvt.

Byttet / solgt både PS3 og 360 spill som fikk toppkarakter fordi det ikke falt i smak oss meg.

Endret av Happyherb
Lenke til kommentar

Denne må kjøpes, eneste sim (som jeg er klar over) som har med banen til Top Gear...

 

 

HAHAHAHA! Sim?!

Hva mener du?

 

At det er i beste fall en "halvsimulator".. En ting er kjørefysikken i seg selv som er omtrent av samme realisme som i de første Need for Speed - spillene, og milevis fra GTR-spillene, Live for Speed, RIchard Burns og Forza. En annen ting er at det er helt latterlig med tusen biler! Da har de ikke lagt mye jobb i hver modell, utover den felles fysikkmotoren de har!

Lenke til kommentar

 

At det er i beste fall en "halvsimulator".. En ting er kjørefysikken i seg selv som er omtrent av samme realisme som i de første Need for Speed - spillene, og milevis fra GTR-spillene, Live for Speed, RIchard Burns og Forza. En annen ting er at det er helt latterlig med tusen biler! Da har de ikke lagt mye jobb i hver modell, utover den felles fysikkmotoren de har!

 

Unsuccessful troll is unsuccessfull... ;)

 

Men Richard Burns var ikke så verst, bedre enn GT3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...