Gå til innhold

Anmeldelse: Super Mario Galaxy 2 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra anmeldelse. Må si jeg ble litt overasket etter alt det negative i starten av omtalen. Da lurte jeg veldig på hvordan anmeldelsen skulle ende og hva den fikk av karakter. Ble nesten litt sur over det, for jeg har gledet meg så mye, at jeg på en måte nekter å la noen påstå at dette er et dårlig spill. :p Heldigvis sparte du det beste til slutt :)

 

Innledningen var litt merkelig, på en god måte. Når folk reflekterer slik over hva de har tenkt til å skrive, lurer jeg alltid på om det faktisk var planen hele tiden, å være usikker. Eller om du faktisk var i tvil om hva du skulle skrive, så ordenen bare falt slik. Men det funka uansett

Lenke til kommentar

Vannvittig. Her sitter jeg med tom lommebok uten anledning til å kjøpe en Wii og så presenterer dere dette. Flott skrevet, jeg ble skeptisk når jeg leste de første paragrafene, men anmeldelsen som en helhet viser til at Galaxy 2 er en knallspill. Nintendo beviser atter en gang hva de kan få til! Nå må de bare komme med Zelda..

Lenke til kommentar

For meg er dette det perfekte plattformspill. Jeg blir stadig imponert over hvor kreative de har vært i å lage dette spillet. Jeg passer på å posjonere ut spillingen slik at jeg ikke skal bli ferdig med det første. For min del kan de lage oppfølgere i lang tid fremover når de holder seg til denne kvaliteten.

Lenke til kommentar

For meg er dette det perfekte plattformspill. Jeg blir stadig imponert over hvor kreative de har vært i å lage dette spillet. Jeg passer på å posjonere ut spillingen slik at jeg ikke skal bli ferdig med det første. For min del kan de lage oppfølgere i lang tid fremover når de holder seg til denne kvaliteten.

 

Jeg er helt enig. For min del kan de lage Super Mario Galaxy 3 også, for når spillene er så bra som de er vil jeg bare ha mer. Jeg liker også at SMG2 har blitt en del vanskeligere enn SMG. Der du kunne telle på en hånd vanskelige brett i SMG er det langt flere i SMG2. Har vært noen brett der jeg har brukt en del forsøk, men når jeg først klarer det blir jeg veldig fornøyd. Foreløpig er dette 10/10 for meg.

Lenke til kommentar

Aldri før hadde jeg tenkt, at spillene egentlig bare er marios hallusinasjoner når han er høy på sopp! :D

 

Nå må jeg bare finne de siste stjernene i det første galaxy spillet, så jeg kan sette igang med denne!

 

Du er god på dette med spill-anmeldelser herr Øystein :)

 

En velreflektert tekst. Er så enig når det gjelder de frustrasjonsøyeblikkene bare et mario spill kan skape. Ikke F om dette er for yngre spillere...Jada, de klarer kanskje et par dusin stjerner, men dette krever skills, voksne skills! :D haha

 

Synes det er artig med de sadistiske vinklene iblant.. "It adds to the flavour" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...