Gå til innhold

Noe nytt fra Valve på E3? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig, dette er jo en drøm for selvutnevnte Valve fanboys som meg selv!

 

Hva det skal handle om tør jeg ikke spekulere i, men tankene mine drar seg mot episode 3 eller noe relatert til Portal 2. Om det er Aperture Science som har sendt ut meldingen kan det være GLaDOS som er på ferde, resten av staben der er vel i ett eller annet testkammer og håper på kake.

Lenke til kommentar

Håper de hopper over episodene og gir oss HL3.

 

Portal 1: Episode 1.

 

Droppe den eine episoden som er igjen meiner du? Nei, gje oss heller ep3 og avslutt hl2 på ei skikkeleg måte. Så kan dei heller vente nokre mnd før dei annonserar at dei har jobba med HL3 ei god stund i lag med Source3 eller noko i den duren.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Half Life 2: Episode 3 vil forsåvidt ikke være noen overraskelse, da den har vært etterlengtet og etterlyst i lengre tid. Derfor vil jeg ikke bli særlig overrasket hvis denne "overraskelsen" er et helt nytt Half Life. Dersom det stemmer det enkelte her spekulerer i, nemlig at Portal 2 ER HL2: EP3, så er det kanskje enda mer sannsynelig at denne "overraskelsen" er Half Life 3 :)

 

Ellers synes jeg det er artig med denne formen for kryptisk markedsføring som Valve bedriver :)

Lenke til kommentar

Her er hele pressemeldingen (hvorfor har ikke Gamer publisert den egentlig?):

 

Dear Subject Name Here,

 

Aperture Science is pleased to inform you that we have partnered with Valve to announce the gala CANCELLATION of the June 14 Portal 2 event at the Regal Theater. The event will be replaced by a surprise. And even though the cancellation of the event certainly counts as a surprise, we are pleased to further announce that the cancellation of the event is not THE surprise. However, per International treaties regarding the definition of the word "surprise", of which both Aperture Science and Valve are signatories, the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise.

 

If you'd like to ask fruitless questions about the E3 Portal 2 surprise or, more fruitfully, schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's Special Envoy to Surprises, Doug Lombardi.

 

Thank you for <<RECORD SCRATCH!!!>>

 

PS: The surprising record scratch is also not the surprise.

Lenke til kommentar

Jeg håper på Episode 3 siden jeg runda HL2 i fjor sommer ved en tilfeldighet egentlig og elsket det! Har spilt litt Portal og jeg skjønner godt at mange liker det, men det er ikke min type spill så håper derfor ikke på at det er mer P2 relatert. Portal kan godt være en del av HL, men Portal ligner ikke spesielt mye på det vi ser av Combine sine bygninger og design på units eller inventar.

 

Uansett hva det er så blir det veeeeeeldig spennende å se!

Lenke til kommentar

Det er Portal 2 er Episode 3 er nok bare bullshit. Men, som noen nevnte på Facepunch, hvis denne "overraskelsen" er noe om Portal 2 eller Left 4 Dead så vil nok veldig mange fans bli sure (veldig sure). Så det er vel nesten sikkert at dette er om Half-Life.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Portal er jo så taktisk. Det trenger ikke komme en 2er av det

 

Jeg stemmer for Half Life 3. Ingen flere "episoder", takk. <_<

Lenke til kommentar

Det er Portal 2 er Episode 3 er nok bare bullshit. Men, som noen nevnte på Facepunch, hvis denne "overraskelsen" er noe om Portal 2 eller Left 4 Dead så vil nok veldig mange fans bli sure (veldig sure). Så det er vel nesten sikkert at dette er om Half-Life.

 

Bare fordi enkelte blir sure tror jeg ikke Valve velger bort å presentere nyheter om disse spillene. Enkelte vil nok sette pris på Left 4 Dead-oppdatering også, mens de gir blanke i Half-Life og Portal.

 

Valve har jo mange ting på teppet de kan snakke om, for eksempel har de jo uttalt at det skal komme en Team Fortress 2-tegneserie, en Left 4 Dead-tegneserie som omtaler historien mellom Left 4 Dead og Left 4 Dead 2s The Passing, siden vi der ser at de 4 overlevende har beveget seg fra vest til øst i landet. Og vi skal også få en oppdatering til Left 4 Dead hvor vi får spille gjennom kampanjen som fører til Bills død. Valve har mye å snakke om under E3 med andre ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...