Gå til innhold

Vi har 100 StarCraft II-betanøkler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra! Men er det ikke litt dumt å vente helt til 4. mai? :)

 

Merker er Blizzard sender ut flere nøkler om dagen. Har nå hatt 3 nøkler tilsammen, så nå kan jeg begynne å få kompiser med på SC2 =)

 

Kan jeg bli den kompisen som får en betanøkkel :D :D :D

Endret av Starcraft2FAN
Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med å ha et spørsmål med her? Jeg visste at det kom ut i 1998 men ikke hvilken mnd. Jeg skriver "starcraft" i google oppe på høyreside i browser, trykker enter. Vips, der er svaret.Det kommer jo ikke til å være noen som svarer feil (takket være google) så hvorfor bry seg i utgangspunktet?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med å ha et spørsmål med her? Jeg visste at det kom ut i 1998 men ikke hvilken mnd. Jeg skriver "starcraft" i google oppe på høyreside i browser, trykker enter. Vips, der er svaret.Det kommer jo ikke til å være noen som svarer feil (takket være google) så hvorfor bry seg i utgangspunktet?

 

 

Er det mulig...etter at jeg skriver at ingen kommer til å svare feil ....så presterer altså jeg å svare feil selv -_-

 

Jaja, kanskje spørsmålet har sin hensikt alikevel :)

Lenke til kommentar

Man får betakey dersom man forhåndsbestiller på CDON.no.

 

Kan forsåvidt også nevne at man på CDON.no kan velge å betale med faktura. Fakturaen kommer da sammen med spillet når det engang blir sendt. Etter bestilling tar det visstnok ca 24 timer så får du betakeyen din.

 

Gamestop melder også om at de sannsynligvis iløpet av neste uke vil få betakeyer som de kan gi ut til de som forhåndsbestiller. Dette ble visstnok avkreftet på forumet her tidligere, men fikk beskjed her forleden om at gamestop ansatte har fått beskjed om at betakeys vil være tilgjengelig om kort kort tid.

Lenke til kommentar

Veldig positivt tiltak dette her. Er fint når Gamer.no deler ut nøkler til sine lesere. Har vært med på konkurranser om betanøkkel før, og har en gang vært så heldig å vinne. Var vel noe i form av City of Heroes eller noe slikt. Anywho. Lykke til alle som deltar. Har selv nøkkel, men velger å delta da jeg har venner som gjerne kunne hatt lyst på en nøkkel. Og jeg har selvsagt lyst på kjentfolk jeg kan spille med på flerspilleren. Starcraft 2 ser allerede ut til å bli et meget godt spill, så gratulerer til de som måtte vinne en betanøkkel og få prøvd dette herlige spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...